آموزش شبیه سازی پویا با RealFlow

Dynamic Simulations with RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: قابلیت های RealFlow خود را گسترش دهید. کاربردهای جایگزین RealFlow4 و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد شبیه سازی ها و تعاملات واقعی بدنه سفت و سخت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4. قابلیت های RealFlow خود را گسترش دهید. کاربردهای جایگزین RealFlow4 و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد شبیه سازی ها و تعاملات واقعی بدنه سفت و سخت را بیاموزید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر سیستم تاثیر واقعی. حرکت پویا؛ مقیاس شبیه سازی; درک جرم، چگالی، حجم. Collision Primitives; جفت و انباشته حل. حالت های اولیه؛ سرعت و چرخش اولیه؛ مراحل تطبیقی ​​و ثابت؛ واردات دینامیک; شبیه سازی انیمیشن محور; RF Python Scripting; شبیه سازی مایعات اجسام صلب شناور؛ مروری بر همه محدودیت ها. شکستنی در نیروی; راه اندازی خودرو با محدودیت ها. ایجاد آرایه؛ ابزار اندازه گیری؛ ویرایش/حذف پیام نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شبیه سازی پویا با RealFlow Dynamic Simulations with RealFlow

  • اصول اولیه بدن سفت و سخت: جعبه تراشه های پوکر Rigid Body Basics: Box of Poker Chips

  • مبانی بدنه صلب: برخورد اولیه Rigid Body Basics: Collision Primitives

  • مبانی بدن صلب: حرکت اولیه و حالات اولیه Rigid Body Basics: Initial Motion and Initial States

  • اصول اولیه بدن سفت و سخت: پرت کردن جعبه Rigid Body Basics: Tossing the Box

  • مبانی بدنه سفت و سخت: وارد کردن دینامیک Rigid Body Basics: Importing the Dynamics

  • بشکه های نورد: مقیاس درک Rolling Barrels: Understanding Scale

  • بشکه های نورد: شبیه سازی انبوه Rolling Barrels: Mass Cloning

  • بشکه های نورد: حل کننده های جفت و انباشته Rolling Barrels: Pairs and Stacking Solvers

  • بشکه های نورد: شبیه سازی سریعتر Rolling Barrels: Quicker Simulations

  • بشکه های نورد: واردات بشکه ها Rolling Barrels: Importing the Barrels

  • بررسی سایر پارامترهای بدنه صلب Exploring Other Rigid Body Parameters

  • On the Rocks: راه اندازی مایع On the Rocks: Setting up the Liquid

  • On the Rocks: Dropping the Ice On the Rocks: Dropping the Ice

  • On the Rocks: Calculating Rigid Body Masses On the Rocks: Calculating Rigid Body Masses

  • روی صخره ها: یخ شناور On the Rocks: Floating Ice

  • شبیه سازی انیمیشن محور Animation Driven Simulation

  • پین کردن اشیا با محدودیت ثابت Pinning Objects with the Fixed Constraint

  • نیروی شکست پذیر: تنظیم شبیه سازی Breakable Force: Setting the Simulation

  • Breakable Force: نوشتن یک اسکریپت دسته ای RealFlow Breakable Force: Writing a RealFlow Batch Script

  • Breakable Force: تکمیل اسکریپت Breakable Force: Completing the Script

  • Breakable Force: شکستن دیوار Breakable Force: Breaking the Wall

  • استفاده از محدودیت توپ و سوکت Using the Ball and Socket Constraint

  • ساختن تاب با محدودیت طناب Rigging a Swing with the Rope Constraint

  • ساخت یک تله اسکی با محدودیت‌های دنبال کردن مسیر Making a Ski-lift with Path Follow Constraints

  • استفاده از محدودیت لغزنده برای تنظیم ترازو Using the Slider Constraint to Rig a Weighing Scale

  • راه اندازی درب ها با محدودیت های لولا Setting up Doors with Hinge Constraints

  • محدودیت‌های چرخ خودرو برای تقلب خودرو (قسمت 1) Car Wheel Constraints for Vehicle Rigging (Part 1)

  • محدودیت‌های چرخ خودرو برای تقلب خودرو (قسمت 2) Car Wheel Constraints for Vehicle Rigging (Part 2)

  • محدود کردن بدن های صلب با محدودیت اندام Restricting Rigid Bodies with Limb Constraints

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی پویا با RealFlow
جزییات دوره
3h 28m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.