آموزش مبانی RealWave در RealFlow

Fundamentals of RealWave in RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار ضروری برای RealWave و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد اثرات سیال مانند اقیانوس ها، امواج، فوم، پاشیدن آب و سایر آب ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4. یادگیری یک گردش کار ضروری برای RealWave و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد جلوه های سیال مانند اقیانوس ها، امواج، فوم، پاشیدن پاشیده ها، و دیگر بدنه های آبی. شامل نزدیک به سه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که با RealFlow4 جلوه‌های روان ایجاد می‌کنند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: نمای کلی RealWave. ایجاد RealWaves؛ شبیه سازی حجم های بزرگ آب؛ تقلید از اجسام کوچک آب؛ اضافه کردن امواج فراکتال. اضافه کردن امواج طیف. اضافه کردن امواج نقاط کنترل. استفاده از Hypermesh؛ مش های RealWave سفارشی. کنترل شناوری جسم در امواج. ایجاد بافت فوم؛ ایجاد Wetmaps از RealWaves. نقاط استاتیک؛ لایه ذرات؛ ویژگی های خط ساحلی؛ ویژگی های شی RealWave; تعامل ذرات RealWave; انتشار ذرات RealWave; انتشار اسپلش RealWave; RealWave و Python Scripting. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر RealWave Introduction to RealWave

مبانی Realwave در RealFlow Fundamentals of Realwave in RealFlow

  • صادرات Realwaves Exporting Realwaves

  • ساخت امواج - نقاط کنترل Making Waves - Control Points

  • ساخت امواج - فراکتال Making Waves - Fractals

  • سرعت فراکتال؛ مقیاس و بذر Fractal Speed; Scale and Seed

  • ساخت امواج - طیف Making Waves - Spectrum

  • اضافه کردن امواج Adding Waves

  • Realwaves سفارشی Custom Realwaves

  • مبانی هایپرمش Hypermesh Basics

  • ایجاد مناطق Hypermesh Creating Hypermesh Zones

  • Hypermesh بر اساس دوربین Hypermesh Based on Camera

  • اشیاء دینامیک در Realwaves Dynamics Objects in Realwaves

  • کار با نقاط استاتیک Working with Static Points

  • ایجاد اسپری اقیانوس با ذرات Rw Creating Ocean Spray with Rw Particles

  • ساختن Realwave Splash Making a Realwave Splash

  • گودال در باران (قسمت اول) Puddle in the Rain (Part 1)

  • گودال در باران (قسمت دوم) Puddle in the Rain (Part 2)

  • ایجاد بافت فوم Creating Foam Textures

  • تولید ذرات با فوم نقشه ها Generating Particles with Foam Maps

  • خط ساحلی - فاصله ساحلی Shoreline - Coast Distance

  • خط ساحلی - راه اندازی نقشه مرطوب Shoreline - Wetmap Setup

  • ساخت مسیرها با Realwaves Making Trails with Realwaves

  • اسکریپت امواج Scripting Waves

  • جابجایی تصویر با امواج اسکریپت شده Image Displacements with Scripted Waves

نمایش نظرات

آموزش مبانی RealWave در RealFlow
جزییات دوره
2h 43m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.