آموزش شروع کار با دارایی های دیجیتال در هودینی

Getting Started with Digital Assets in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی با دارایی های دیجیتال هودینی شروع می کنیم و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیریم. همراه با ساخت یک دکل سبک پیچیده، درس‌های زیر مزایای استفاده از دارایی‌های دیجیتال را نشان می‌دهند و دانشی که به دست می‌آورید در دیگر پروژه‌های هودینی، به‌ویژه در حوزه تقلب شخصیت، حیاتی خواهد بود. با قابلیت استفاده مجدد گره های خود با دارایی دیجیتال، می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید و واقعاً از ماهیت رویه ای هودینی بهره ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با دارایی های دیجیتال در هودینی Getting Started with Digital Assets in Houdini

  • دارایی های دیجیتال در 8 دقیقه Digital Assets in 8 Minutes

  • کار با Otl Files Working with Otl Files

  • تعاریف متعدد Otl Multiple Otl Definitions

  • ساخت دکل نور گنبدی Building a Dome Light Rig

  • اتمام دکل نور گنبد ما Finishing Our Dome Light Rig

  • ایجاد دارایی دیجیتال از دکل نوری Dome Creating the Digital Asset from the Dome Light Rig

  • ویرایش و به روز رسانی دارایی های دیجیتال Editing and Updating Digital Assets

  • افشای پارامترها در دارایی های دیجیتال Exposing Parameters in Digital Assets

  • اضافه کردن سایه ها به Light Rig Adding Shadows to the Light Rig

  • استفاده از تصاویر به عنوان رنگ نقطه ای Using Images as Point Colors

  • اضافه کردن منو و پارامترهای فایل Adding Menu and File Parameters

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با دارایی های دیجیتال در هودینی
جزییات دوره
1h 8m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
3
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.