آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: تبدیل

ICE Nodes Reference Library: Conversion

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های تبدیل موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر. در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های تبدیل موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. هر ویدیو در این دوره آموزشی مستقلی است که بر روی یکی از گره های موجود در ICE در Softimage متمرکز است. این بدان معناست که این آموزش‌ها را می‌توان به هر ترتیبی که می‌خواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً به محتوایی که بیشتر مربوط به شما است بروید. این آموزش‌ها نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های موجود در بخش تبدیل ICE می‌اندازند و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • وکتور دو بعدی به گره اسکالر 2D Vector to Scalar Node

کتابخانه مرجع گره های ICE: تبدیل ICE Nodes Reference Library: Conversion

  • وکتور سه بعدی به گره اسکالر 3D Vector to Scalar Node

  • ماتریس 3x3 به گره برداری 3x3 Matrix to Vector Node

  • وکتور 4 بعدی به گره اسکالر 4D Vector to Scalar Node

  • ماتریس 4x4 به گره برداری 4x4 Matrix to Vector Node

  • محور و زاویه به گره کواترنیون Axis and Angle to Quaternion Node

  • محور و زاویه به گره چرخش Axis and Angle to Rotation Node

  • گره بولی به عدد صحیح Boolean to Integer Node

  • جهت گره چرخشی Direction to Rotation Node

  • اویلر به گره کواترنیون Euler to Quaternion Node

  • اویلر به گره چرخشی Euler to Rotation Node

  • شناسه گره مکان ID to Location Node

  • عدد صحیح به گره بولی Integer to Boolean Node

  • گره عدد صحیح به اسکالر Integer to Scalar Node

  • ماتریس به گره SRT Matrix to SRT Node

  • گره کواترنیون به محور و زاویه Quaternion to Axis and Angle Node

  • کواترنیون به گره اویلر Quaternion to Euler Node

  • گره کواترنیون به چرخش Quaternion to Rotation Node

  • گره کواترنیون به اسکالر Quaternion to Scalar Node

  • چرخش به محور و گره زاویه Rotation to Axis and Angle Node

  • چرخش به گره اویلر Rotation to Euler Node

  • چرخش به گره کواترنیون Rotation to Quaternion Node

  • چرخش به گره اسکالر Rotation to Scalar Node

  • اسکالر به گره برداری دو بعدی Scalar to 2D Vector Node

  • اسکالر به گره برداری سه بعدی Scalar to 3D Vector Node

  • اسکالر به گره برداری 4 بعدی Scalar to 4D Vector Node

  • اسکالر به گره کواترنیون Scalar to Quaternion Node

  • اسکالر به گره چرخشی Scalar to Rotation Node

  • Srt به گره ماتریس Srt to Matrix Node

  • تغییر گره زمینه Switch Context Node

  • UV to Location Node UV to Location Node

  • وکتور به گره ماتریس 3x3 Vector to 3x3 Matrix Node

  • وکتور به گره ماتریس 4x4 Vector to 4x4 Matrix Node

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: تبدیل
جزییات دوره
1h 41m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.