آموزش نقشه های عادی فضای شی در Softimage

Object Space Normal Maps in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، نحوه تولید و استفاده از Object Space Normal Maps را در زمان واقعی با استفاده از Softimage یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 6 و بالاتر. در این دوره، نحوه تولید و استفاده از Object Space Normal Maps را در زمان واقعی با استفاده از Softimage یاد خواهیم گرفت. ما مستقیماً شیرجه می‌زنیم و یاد می‌گیریم که چگونه از Ultimapper برای تولید نقشه‌های عادی فضای شیء از یک سطح با وضوح بالا استفاده کنیم. سپس یاد می گیریم که چگونه شیدرهای Direct X FX را برای استفاده از این نقشه ها در زمان واقعی کدنویسی کنیم. این یک پروژه عالی است به خصوص برای کسانی که دوره های شیدر خط لوله Softimage و XNA را گذرانده اند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 6 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نقشه های عادی فضای شی در Softimage Object Space Normal Maps in Softimage

  • ساخت مش با وضوح پایین Building the Low-resolution Mesh

  • ساختن نقشه های عادی فضای شیء با Ultimapper Making Object Space Normal Maps with the Ultimapper

  • راه اندازی Fx Shader Starting the Fx Shader

  • بارگیری نقشه عادی Loading the Normal Map

  • محاسبه سایه پراکنده با نقشه معمولی Calculating Diffuse Shading with the Normal Map

  • محاسبه Diffuse بر اساس نورهای Softimage Calculating Diffuse Based on Softimage Lights

  • پخت بر روی هندسه با وضوح پایین Baking Onto the Low Resolution Geometry

  • استخراج نقشه رنگی با Ultimapper Deriving a Color Map with the Ultimapper

نمایش نظرات

آموزش نقشه های عادی فضای شی در Softimage
جزییات دوره
0h 46m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.