آموزش اسکریپت پایتون در مایا

Python Scripting in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به راحتی پایتون را یاد بگیرید و با پروژه های خلاقانه، مثال های عملی و یک رویکرد سرگرم کننده و آسان برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا، از قابلیت های قدرتمند استفاده کنید. ایده آل برای هنرمندان علاقه مند به توسعه ابزار، ایجاد سریع...به راحتی پایتون را یاد بگیرید و با پروژه های خلاقانه، مثال های عملی، و یک رویکرد سرگرم کننده و آسان برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا، به راحتی پایتون را یاد بگیرید و از قابلیت های قدرتمند استفاده کنید. ایده آل برای هنرمندان علاقه مند به توسعه ابزار، ایجاد برنامه های کاربردی سریع و افزودن کارایی به گردش کار. شامل بیش از 3 ساعت آموزش بصری مبتنی بر پروژه است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مبانی کدنویسی پایتون. توسعه پلاگین؛ بازنویسی MEL به صورت پایتون. متغیرها و انواع؛ چاپ و الحاق؛ حلقه ها و لیست ها. کار با انتخاب ها؛ اسکریپت برای اتوماسیون؛ ایجاد یک ژنراتور چرخ دنده رویه ای؛ ساخت UI های سفارشی با پایتون. ایجاد دنباله حرکت و تاخیر. اسکریپت بر اساس جدول زمانی. پایتون در عبارات مایا؛ ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی Tkinter. کار با Mayapy Shell. کار با ویرایشگرهای پایتون نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اسکریپت پایتون در مایا Python Scripting in Maya

  • اولین اسکریپت پایتون من My First Python Script

  • اجرای پایتون در دستورات مایا Running Python in Maya Commands

  • تبدیل Echoed MEL به Python (قسمت 1) Converting Echoed MEL to Python (Part 1)

  • تبدیل Echoed MEL به Python (قسمت 2) Converting Echoed MEL to Python (Part 2)

  • تبدیل Echoed MEL به Python (قسمت 3) Converting Echoed MEL to Python (Part 3)

  • ذخیره سازی اطلاعات با متغیرها Storing Information with Variables

  • انواع و الحاق Types and Concatenation

  • ایجاد لیست های انتخاب Creating Selection Lists

  • رفتن از طریق فهرست ها Going Through Lists

  • سرگرم شدن با حلقه ها Having Fun with Loops

  • Gear Generation (قسمت 1) - شکل دادن به فرمول Gear Generation (Part 1) - Figuring the Formula

  • Gear Generation (قسمت 2) - انتخاب هر چهره دیگر Gear Generation (Part 2) - Selecting Every Other Face

  • Gear Generation (قسمت 3) - عملیات اسکریپت چند ضلعی Gear Generation (Part 3) - Scripting Polygon Operations

  • Gear Generation (قسمت 4) - ایجاد چرخ دنده های فردی Gear Generation (Part 4) - Creating Individual Gears

  • Gear Generation (قسمت 5) - بدست آوردن ارزش های کاربر Gear Generation (Part 5) - Getting User Values

  • کدگذاری دیسپرسر Coding a Disperser

  • ساخت پنجره پراکنده Building a Disperser Window

  • ایجاد فیلدهای ورودی Creating Input Fields

  • بررسی حلقه های while Examining While Loops

  • کاوش اسکریپت های مبتنی بر جدول زمانی Exploring Timeline Based Scripts

  • اسکریپت فریم های کلیدی Scripting Keyframes

  • عبارات پایتون Python Expressions

  • ارسال مقادیر MEL به پایتون Sending MEL Values to Python

  • تکمیل یک مسیر حرکت Completing a Motion Trail

  • فایل نصب کاربر Usersetup File

  • دویدن و کار با Mayapy Running and Working with Mayapy

  • استفاده از ویرایشگرهای خارجی پایتون Using External Python Editors

  • کدنویسی رابط کاربری گرافیکی پایتون با Tkinter Coding a Python GUI with Tkinter

  • ادغام دستورات مایا Integrating Maya Commands

  • برنامه نویسی پلاگین با پایتون (قسمت اول) Plugin Programming with Python (Part 1)

  • برنامه نویسی پلاگین با پایتون (قسمت دوم) Plugin Programming with Python (Part 2)

  • برنامه نویسی پلاگین با پایتون (قسمت 3) Plugin Programming with Python (Part 3)

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش اسکریپت پایتون در مایا
جزییات دوره
3h 16m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.