آموزش Maya: Motion Graphics گردش کار با MASH

Maya: Motion Graphics Workflow with MASH

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: جعبه ابزار MASH مجموعه قدرتمندی از ابزارهای انیمیشن رویه ای را در Maya 2016 به ارمغان می آورد. روش های رویه ای امکان بازی و آزمایش غیرخطی را با شبکه های کنترل به جای فریم های کلیدی سنتی فراهم می کنند. با استفاده از ابزارهای پیچیده برای تکثیر ، انیمیشن ، تصادفی کنترل شده و نصب ، MASH قلمرو جدیدی را برای ایجاد گرافیک های حرکتی و ایجاد جلوه های تصویری باز می کند. از تجسم داده ها ، از نوع 3D ، تا طرح های HUD و آرایه های اشیاometric هندسی ، مش روشی قدرتمند ، بصری و جذاب برای ایجاد سیستم های انیمیشن رویه ای مستقیماً در مایا فراهم می کند. بیاموزید که چگونه MASH را در جریان کار خود در این آموزشهای مایا با طراح نقاشی اسکات پاگانو وارد کنید. اسکات گره های اصلی را یکی یکی پوشانده و سپس نمونه هایی با ذرات و نوع سه بعدی پویا را طی می کند. بعلاوه ، MASH را در عمل در پروژه های پیچیده تر ببینید: یک UI آینده نگر و یک انیمیشن پیچیده شهر.
موضوعات شامل:
  • مش چیست؟
  • کار با 13 گره اصلی MASH
  • ایجاد اولین شبکه MASH خود
  • کنترل مش با بافت های 2D و 3D
  • اتصال MASH به nParticles
  • ایجاد مسیرهای ریزگرد و شبیه سازی سیالات با MASH
  • کار با نوع و MASH
  • ایجاد یک صحنه واکنشی صوتی
  • تنظیم لایه های رندر
  • ایجاد عناصر HUD آینده نگر
  • ذخیره با پرونده های Alembic
  • شکستن یک شات MASH- رانده شده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. MASH چیست؟ 1. What Is MASH?

  • MASH چیست؟ رویه سازی چیست؟ What is MASH? What is proceduralism?

2. مرور اجمالی گره های مش 2. Overview of Mash Nodes

  • MASH: گره پیشخدمت MASH: Waiter node

  • MASH: گره توزیع کنید MASH: Distribute node

  • MASH: گره مجدد MASH: Repro node

  • MASH: گره تصادفی MASH: Random node

  • MASH: گره صدا MASH: Noise node

  • MASH: گره شناسایی MASH: ID node

  • MASH: گره رنگ MASH: Color node

  • MASH: گره زمانی MASH: Time node

  • MASH: گره تأخیر MASH: Delay node

  • MASH: گره شرقی MASH: Orient node

  • MASH: گره منحنی MASH: Curve node

  • MASH: گره دنباله MASH: Trails node

  • MASH: گره Replicator MASH: Replicator node

  • شبکه های MASH در ویرایشگر گره MASH networks in the Node Editor

  • چگونه اولین شبکه MASH خود را ایجاد کنید How to create your first MASH network

3. کنترل MASH با بافت 3. Controlling MASH with Textures

  • چگونه می توان MASH را با بافت های 2 بعدی کنترل کرد How to control MASH with 2D textures

  • چگونه می توان MASH را با بافت های 2 بعدی متحرک کنترل کرد How to control MASH with animated 2D textures

  • چگونه می توان MASH را با بافت فایل کنترل کرد How to control MASH with file textures

  • چگونه می توان MASH را با بافت های سه بعدی کنترل کرد How to control MASH with 3D textures

4- MASH و ذرات 4. MASH and Particles

  • نحوه اتصال MASH به nParticles 01 How to connect MASH to nParticles 01

  • نحوه اتصال MASH به دینامیک ذرات How to connect MASH to nParticles dynamics

  • نحوه ایجاد مسیرهای ذره با MASH How to create particle trails with MASH

  • نحوه کنترل مایعات با MASH How to control fluids with MASH

5. MASH و Type 5. MASH and Type

  • نحوه استفاده از نوع با MASH How to use type with MASH

  • نحوه استفاده از MASH ، نوع و ترکیب شبکه How to use MASH, type, and network blending

6. MASH و صوتی 6. MASH and Audio

  • نحوه استفاده از گره صوتی MASH How to use the MASH Audio node

  • با MASH صحنه واکنش صوتی ایجاد کنید Create an audio reactive scene with MASH

  • گره صوتی ویژگی های اضافی MASH Audio node additional features

7. MASH و Rendering 7. MASH and Rendering

  • نحوه تنظیم سایه بانها How to set up shaders

  • نحوه تنظیم لایه های رندر How to set up render layers

  • نحوه وارد کردن رندرها به After Effects How to import renders into After Effects

8. عنصر HUD آینده گرایانه 8. Futuristic HUD Element

  • نحوه ایجاد HUD آینده نگر با MASH How to create a futuristic HUD with MASH

  • پایان دادن به یک HUD آینده نگر با MASH Finishing a futuristic HUD with MASH

9. آجیل و پیچ و مهره 9. MASH Nuts and Bolts

  • نحوه ذخیره با پرونده های Alembic How to cache with Alembic files

  • MASH: تولید مثل و مثال MASH: Reproductions and instances

10. شکست شات 10. Shot Breakdown

  • بررسی اجمالی شات Shot breakdown overview

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Maya: Motion Graphics گردش کار با MASH
جزییات دوره
3h 33m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
82,621
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com