آموزش مقدمه ای بر کیت توسعه شخصیت در XSI

Introduction to Character Development Kit in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از کیت توسعه کاراکتر XSI، ریگ‌های کارآمد بسازید و رویکردی قابل تنظیم برای تقلب شخصیت‌ها را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 3.0 و بالاتر (XSI 6.5 مورد نیاز برای فایل‌های پروژه). با استفاده از کیت توسعه کاراکتر XSI، ریگ‌های کارآمد بسازید و یک رویکرد قابل تنظیم برای تقلب کاراکترها را بیاموزید. شامل بیش از چهار ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و خلاقانه خودکارسازی و سفارشی سازی ریگ های شخصیت در XSI را می آموزند. برجسته های محبوب عبارتند از: نمای کلی CDK. راهنما دوپا تقلب; چهارپا راهنما ریگ; سلسله مراتب از راهنما; بخش های رول و پوسته ها. Shadow Rigs; ایجاد Synoptics؛ خارهای کواترنیون و اسکلت; کنترل دم؛ بازوها، دست ها و انگشتان؛ پاها و پاها؛ تنه و سر؛ فنر؛ اضافه کردن کشش به بازوهای دوپا. اضافه کردن کنترل های اضافی؛ آهنگ‌ها، برچسب‌ها و مراحل حرکت دوپا. ایجاد دستورات CDK سفارشی؛ محدودیت های موضعی؛ محدودیت های تقارن. ایجاد یک دکل راهنمای چند پا. ساخت عبارات انیمیشن. نرم افزار مورد نیاز: XSI 3.0 و بالاتر (XSI 6.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • راهنمای اولیه - تقلب گردش کار Basic Guide - Rigging Workflow

مقدمه ای بر کیت توسعه شخصیت در XSI Introduction to Character Development Kit in XSI

  • تناسب راهنمای دوپا (قسمت 1) Proportioning the Biped Guide (Part 1)

  • تناسب راهنمای دوپا (قسمت 2) Proportioning the Biped Guide (Part 2)

  • نهایی کردن نسبت ها و ایجاد ریگ Finalizing the Proportions and Creating the Rig

  • ویژگی های Rigs Made from Guides Features of Rigs Made from Guides

  • تناسب راهنمای چهارپا (قسمت اول) Proportioning the Quadruped Guide (Part 1)

  • تناسب راهنمای چهارپا (قسمت 2) Proportioning the Quadruped Guide (Part 2)

  • ایجاد ریگ از راهنماهای چهارپا Creating Rigs from Quadruped Guides

  • کنترل دم چهارپا Quadruped Tail Controls

  • ایجاد نماهای سینوپتیک سفارشی Creating Custom Synoptic Views

  • کدگذاری دستورات سینوپتیک Coding Synoptic Commands

  • نکات و ترفندهای سینوپتیک Synoptic Tips and Tricks

  • دکل پا سگ دوپا Biped Dog Leg Rigs

  • راهنماهای راه اندازی برای سنتورها Guides Setup for Centaurs

  • رول Roll

  • تحکیم دکل های سنتور Consolidating the Centaur Rigs

  • ابزار ستون فقرات را ایجاد کنید Create Spine Tool

  • استفاده از اپراتورهای فنری Applying Spring Operators

  • ایجاد روش های دم Create Tail Methods

  • ساخت بازوهای کششی برای دکل دوپا Making Stretchy Arms for the Biped Rig

  • خودکار کردن راه اندازی بازوی کششی Automating the Stretchy Arm Setup

  • تکمیل و آزمایش دکمه Make Strechy Completing and Testing the Make Stretchy Button

  • اضافه کردن کنترل پاهای اضافی با کلیدهای گیاهی/رایگان Adding Extra Feet Control with Plant/Free Switches

  • آهنگ های حرکت دوپا Biped Motion Tracks

  • کاوش در کیت توسعه شخصیت Exploring the Character Development Kit

  • با استفاده از MakeLeg Using MakeLeg

  • با استفاده از MakeArm Using MakeArm

  • تنظیم MakeHead با گزینه های ترکیبی Setting MakeHead with Combo Options

  • تنظیم MakeTorso با گزینه های Symmetry Setting MakeTorso with Symmetry Options

  • استفاده از MakeFoot برای ساختن کنترل های پا و رول Using MakeFoot to Make Feet and Roll Controls

  • استفاده از MakeHand برای ساخت دست های متغیر Using MakeHand to Make Variable Hands

  • دکل چندگانه (قسمت 1) راه اندازی ستون فقرات Multiped Rig (Part 1) Spine Setup

  • دکل چندگانه (قسمت 2) ایجاد چند پایه چپ Multiped Rig (Part 2) Creating Multiple Left Legs

  • دکل چندگانه (قسمت 3) ایجاد چند پا راست Multiped Rig (Part 3) Creating Multiple Right Legs

  • Multiped Rig (قسمت 4) خودکارسازی انیمیشن Multiped Rig (Part 4) Automating Animation

  • چندتایی ریگ (قسمت 5) افزودن کنترل ها Multiped Rig (part 5) Adding Controls

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر کیت توسعه شخصیت در XSI
جزییات دوره
4h 11m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.