آموزش مقدمه ای بر رشته های ICE در Softimage

Introduction to ICE Strands in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با یک رویکرد گام به گام برای درک دینامیک رشته ها در Softimage 7.5 و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد جلوه هایی مانند مو، رگه ها، خز، رگ ها و موارد دیگر با ICE انعطاف پذیری پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر. با رویکرد گام به گام برای درک دینامیک رشته ها در Softimage 7.5 و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد جلوه هایی مانند مو، رگه، خز، رگ و موارد دیگر با ICE انعطاف پذیری به دست آورید. شامل 4 ساعت آموزش پروژه محور و ایده برای هنرمندان با تجربه با ICE. نکات برجسته محبوب عبارتند از: Strands Overview. ایجاد و ویرایش رشته ها؛ ایجاد مسیرهای رشته ای. ساخت و شکل دادن رشته; تراز و چرخش رشته؛ انیمیشن رشته; سایه و رندر رشته ها. استفاده از ترکیبات رشته های مختلف. ویژگی های ICE مرتبط با رشته. تصادفی کردن رنگ رشته. اعمال رنگ ها و خواص در امتداد رشته ها. اعمال نیرو؛ اهداف ذرات؛ ساخت سیستم های مبتنی بر رشته. منحنی های پروفایل رشته; تکرار فرآیندهای ICE؛ تولید نقاط؛ راه اندازی ویژگی های ICE. دارایی ها و ترکیبات ارائه شده نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رشته های ICE در Softimage Introduction to ICE Strands in Softimage

  • تجسم رشته ها Visualizing Strands

  • ایجاد رشته از ذرات Strand Creation from Particles

  • ویرایش حرکت Strand Editing the Strand Motion

  • ویرایش شکل رشته Editing the Strand Shape

  • سایه زنی رشته های یخ Shading Ice Strands

  • رندر رشته های یخ Rendering Ice Strands

  • ایجاد جلوه های رگه ای با Strand Trails Generating Streak Effects with Strand Trails

  • محو شدن در امتداد مسیرهای استرند Fade-off Along Strand Trails

  • ایجاد یک زمین چمن با استفاده از رشته ها Creating a Field of Grass Using Strands

  • رنگ آمیزی رشته فقط با استفاده از درخت رندر Strand Coloring Using Only the Render Tree

  • خم کردن رشته ها برای دریافت حرکات نوسانی Bending Strands to Get Sway Motions

  • اعمال حرکت موج سینوسی به رشته ها Applying Sine Wave Motion to Strands

  • ساختار جامد شکل رشته Strand Solid Shape Construction

  • رشد رشته در امتداد یک سطح (قسمت 1) Strand Growth Along a Surface (Part 1)

  • رشد رشته در امتداد یک سطح (قسمت 2) Strand Growth Along a Surface (Part 2)

  • ایجاد رشته ها با نقاط اولیه Creating Strands with Uninitialized Points

  • ایجاد رشته ها از ابتدا Creating Strands from Scratch

  • تعریف ظاهر رشته های سفارشی Defining the Look of the Custom Strands

  • تقسیم بندی رشته های سفارشی ما Subdividing Our Custom Strands

  • تکمیل ترکیب رشته سفارشی Finishing the Custom Strand Compound

  • راه اندازی رشته برای تغییر شکل مش های چند ضلعی Strand Setup for Deforming Polygon Meshes

  • راه اندازی رشته برای تغییر شکل اشیاء Nurbs Strand Setup for Deforming Nurbs Objects

  • رندر کردن منحنی ها با رشته ها Rendering Curves with Strands

  • اضافه کردن پشتیبانی از منحنی فرعی Adding Sub-curve Support

  • تولید وایرفریم با رشته ها (قسمت 1) Generating Wireframes with Strands (Part 1)

  • تولید وایرفریم با رشته ها (قسمت 2) Generating Wireframes with Strands (Part 2)

  • ساختن یک سیستم درختی با رشته ها Building a Tree System with Strands

  • ایجاد اثر انشعاب Creating the Branching Effect

  • انحرافات شاخه ای و بازگشتی Branch Jitters and Recursions

  • تکمیل سیستم درختی Finishing the Tree System

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر رشته های ICE در Softimage
جزییات دوره
3h 44m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.