آموزش جدید در هودینی 10

New in Houdini 10

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با برخی از ویژگی های جدید اضافه شده به Houdini 10 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر. در این دوره با برخی از ویژگی های جدید اضافه شده به Houdini 10 آشنا می شویم. طراحی شده برای افرادی که به Houdini ارتقا می یابند. 10، درس های زیر شما را با ویژگی ها و پیشرفت های جدید هودینی آشنا می کند تا بتوانید بهره وری بیشتری داشته باشید. ابتدا به پیشرفت های ویرایشگر شبکه و همچنین مکانیسم های سیم کشی جدید خواهیم پرداخت. سپس با ابزارهای جدید Motion FX، ODE RB و دیگر پیشرفت‌ها در مدل‌سازی، رندر و دینامیک آشنا می‌شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جدید در هودینی 10 New in Houdini 10

  • نوار ابزار ویرایشگر شبکه Network Editor Toolbar

  • سیم کشی نمای شبکه Network View Wiring

  • استفاده از Motion Fx Applying Motion Fx

  • Motion Fx و گروه های کانال Motion Fx and Channel Groups

  • نگاهی به شیدر رمپ ساده Looking at the Simple Ramp Shader

  • با استفاده از سیستم پیش نمایش Ipr Using the Preview Ipr System

  • پیشرفت های مدل سازی Modeling Enhancements

  • استفاده از دستگاه دوربین استریو Using the Stereo Camera Rig

  • فعال کردن سیستم Ode Rbd Activating the Ode Rbd System

  • استفاده از اجسام مرکب قصیده Using Ode Composite Objects

  • پاره کردن اشیا با پارچه Tearing Objects with Cloth

  • اشیاء الاستیک و دندانه دار Elastic and Dentable Objects

  • با استفاده از قفسه Pyrofx Using the Pyrofx Shelf

  • هواپیماهای تصویری مانترا Mantra Image Planes

نمایش نظرات

آموزش جدید در هودینی 10
جزییات دوره
1h 22m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.