آموزش معرفی مانترا در هودینی

Introduction to Mantra in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه جویی در زمان را با رندر کلاس تولید هودینی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر. یک گردش کار صرفه جویی در زمان را برای رندر کلاس تولید Houdini بیاموزید. درک دقیقی از ابزارهای رندر قدرتمند موجود در Mantra به دست آورید و تکنیک های اساسی برای میکروپلیگون، ردیابی پرتو و رندر مبتنی بر فیزیکی را بیاموزید. شامل بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان تازه کار مانترا. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مرور کلی مانترا. کار با Shaders؛ روش های رندر; چراغ های محیطی; رندر در پاس; ارائه چندین کانال خروجی شطرنجی عمیق؛ ارائه به فایل های مختلف. Micropolygon Rendering; ردیابی اشعه؛ رندر مبتنی بر فیزیکی؛ تکنیک های جهانی روشنایی؛ ردیابی مسیر؛ گردهمایی نهایی؛ انسداد محیطی؛ نورپردازی مبتنی بر تصویر. کاستیک؛ سایه ها؛ شیدرهای هندسی; رندر طرح کلی با رن. رندر حجمی; آرشیو مانترا; عمق میدان؛ تاری حرکت سه بعدی؛ تبدیل تاری حرکت. تاری حرکت تغییر شکل. تاری حرکت سرعت؛ تکنیک های ترکیب. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی مانترا در هودینی Introduction to Mantra in Houdini

  • کار با فایل های پروژه Working with Project Files

  • مبانی رندرینگ Rendering Basics

  • رندر کردن توالی تصویر Rendering Image Sequences

  • با استفاده از MPlay Using MPlay

  • با استفاده از MCP Using MCP

  • ارائه کانال های اضافی Rendering Extra Channels

  • رندر کردن هواپیماها برای جدا کردن فایل ها Rendering Planes to Separate Files

  • ترکیب خروجی های عمیق/کم عمق Compositing Deep/Shallow Outputs

  • رندر در پاس Rendering in Passes

  • کامپوزیت و سایه مات Compositing and Matte Shading

  • رندر با Takes Rendering with Takes

  • اضافه کردن سایه ها و ایجاد یک Shadow Pass Adding Shadows and Creating a Shadow Pass

  • تکمیل و ارائه Shadow Pass Completing and Rendering a Shadow Pass

  • جلوه های عمق میدان Depth of Field Effects

  • Motion Blur: تبدیل Motion Blur: Transformation

  • Motion Blur: تغییر شکل Motion Blur: Deformation

  • Motion Blur: سرعت Motion Blur: Velocity

  • ترفندهای تاری سرعت Velocity Blur Tricks

  • موتور رندر Micropolygon Micropolygon Rendering Engine

  • موتور Raytrace Raytrace Engine

  • موتورهای رندر مبتنی بر فیزیکی Physically Based Rendering Engines

  • تبدیل به فایل های RAT Converting to RAT Files

  • انسداد محیطی Ambient Occlusion

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر Image-based Lighting

  • GI Path-tracing GI Path-tracing

  • GI Cache و Final Gather GI Cache and Final Gather

  • افزودن اثرات سوزاننده به رندر Adding Caustic Effects to the Render

  • ویرایش سایه بان ها و نورپردازی برای عبور سوزاننده بهتر Editing Shaders and Lighting for a Better Caustic Pass

  • رندر طرح کلی Outline Rendering

  • ساخت و ارائه ابرها با استفاده از سیستم حجمی Building and Rendering Clouds Using Volumetric System

  • تبدیل هندسه به حجم با استفاده از Metaballs Converting the Geometry into a Volume Using Metaballs

  • بایگانی مانترا Mantra Archiving

نمایش نظرات

آموزش معرفی مانترا در هودینی
جزییات دوره
3h 33m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.