کتابخانه مرجع گره های ICE: پرس و جوهای هندسه

ICE Nodes Reference Library: Geometry Queries

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های Geometry Queries موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. هر ویدیو در این دوره آموزشی مستقلی است که بر روی یکی از گره های موجود در ICE در Softimage متمرکز است. این بدان معنی است که این آموزش ها را می توان به هر ترتیبی که بخواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می دهد که مستقیماً به محتوایی بروید که بیشترین ارتباط را با شما دارد. این آموزش‌ها نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های موجود در بخش Geometry Queries ICE می‌اندازد و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • گره اصلی برخورد Basic Collide Node

کتابخانه مرجع گره های ICE: پرس و جوهای هندسه ICE Nodes Reference Library: Geometry Queries

  • نود مجموعه نمونه تولید کنید Generate Sample Set Node

  • ایجاد گره مجموعه نمونه - نقاط پراکندگی Generate Sample Set Node - Scattering Points

  • نزدیکترین گره مکان را دریافت کنید Get Closest Location Node

  • گره نزدیکترین نقطه را دریافت کنید Get Closest Points Node

  • گره نمونه هندسه را دریافت کنید Get Geometry Sample Node

  • گره هندسه گروهی Group Geometry Node

  • روی گره هندسی است Is on Geometry Node

  • نقطه در گره حجم Point in Volume Node

  • Raycast Node Raycast Node

  • تفسیر مجدد مکان به گره هندسی جدید Reinterpret Location to New Geometry Node

  • گره مکان نامشخص Undefined Location Node

نمایش نظرات

کتابخانه مرجع گره های ICE: پرس و جوهای هندسه
جزییات دوره
55m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.