آموزش توسعه خط لوله با مایا و XNA

Pipeline Development with Maya and XNA

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گردش کار اساسی برای توسعه بازی های نسل بعدی و تکنیک های نوآورانه برای ادغام یکپارچه Maya و XNA برای ساخت بازی را بیاموزید. شامل نزدیک به 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان تکنیکی است که روش‌های...روند کار اساسی برای توسعه بازی‌های نسل بعدی و تکنیک‌های نوآورانه را برای ادغام بی‌وقفه Maya و XNA برای ساخت بازی بیاموزید. شامل نزدیک به 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان فنی که روش های ایجاد محتوای بازی با استفاده از XNA و Maya را یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر توسعه XNA. رابط با صفحه کلید و گیم پد. سیستم های کنترل کننده ساختمان; لرزش کنترلر؛ صادرات و بارگذاری مش های استاتیک از مایا؛ صادرات شخصیت های متحرک از مایا. حرکت و چرخاندن یک شخصیت؛ برنامه نویسی شی گرا با گلوله ها و اهداف. بافت های پخت در مایا؛ استخراج جعبه های مرزی از مایا. تشخیص برخورد با جعبه های محدود. تشخیص برخورد با اشعه. ساخت یک پخش کننده انیمیشن سفارشی. جابجایی و ترکیب بین انیمیشن ها. دوربین های تعقیب و گریز; لرزش دوربین و کشیدن متن. نرم افزار مورد نیاز: XNA Game Studio 2.0, Maya 2008.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی و راه اندازی پروژه Project Review and Setup

توسعه خط لوله با مایا و XNA Pipeline Development with Maya and XNA

  • ساختن کلاس کنترلر Building the Controller Class

  • دریافت وضعیت صفحه کلید و گیم پد Getting Keyboard and Gamepad States

  • ایجاد اقدامات برای ذخیره کلیدها و دکمه ها Creating Actions to Store Keys and Buttons

  • افزودن پرچم‌ها به عملکردها برای بررسی مطبوعات و انتشار Adding Flags to Actions to Check Press and Release

  • تهیه فهرستی از اقدامات Making a List of Actions

  • بررسی یک عمل بر اساس نام آن Checking an Action Based on Its Name

  • در حال تکمیل سیستم کنترل ما Finishing up Our Control System

  • حرکت شخصیت ما به جلو Moving Our Character Forward

  • چرخیدن شخصیت ما به اطراف Spinning Our Character Around

  • تنظیم سرعت دویدن و پیاده روی Setting Run and Walk Speeds

  • ایجاد بافت های جهانی با مایا بچ بیک Creating World Textures with Maya Batch Bake

  • صادرات و بارگیری جهان Exporting and Loading the World

  • شکستن دنیای ما به جعبه Breaking Our World into Boxes

  • استخراج اطلاعات Bounding Box در مایا Extracting Bounding Box Information in Maya

  • تشخیص برخورد بین شخصیت و جهان Collision Detection Between the Character and World

  • پیاده سازی Chase-cam Implementing a Chase-cam

  • صادر کردن شبکه متحرک نهایی (قسمت 1) Exporting the Final Animated Mesh (Part 1)

  • صادر کردن شبکه متحرک نهایی (قسمت 2) Exporting the Final Animated Mesh (Part 2)

  • رفع پیچش های انیمیشن استخوانی Fixing Bone Animation Twitches

  • روشهای پخت جایگزین Alternate Baking Methods

  • ایجاد یک پخش کننده کلیپ Creating a Clip Player

  • تنظیم یک کلیپ؛ زمان شروع و زمان پایان Setting a Clip; Start Time and End Time

  • دریافت مقادیر Keyframe بر اساس زمان Getting Keyframe Values Based on Time

  • به روز رسانی پخش کننده کلیپ Updating the Clip Player

  • استفاده از پخش کننده کلیپ در بازی Using the Clip Player in the Game

  • پخش یک محدوده انیمیشن خاص Playing a Specific Animation Range

  • کدگذاری یک تابع Blendtransforms Coding a Blendtransforms Function

  • ترکیب در عمل Blending in Action

  • راه اندازی انیمیشن های دیگر Triggering Other Animations

  • تکان دادن دوربین با هر قدم Shaking the Camera with Every Footstep

  • شکستن آن - کلاس تبدیل Breaking It Down - the Transform Class

  • شکستن آن - کلاس شکل Breaking It Down - the Shape Class

  • ایجاد و ترسیم گلوله Creating and Drawing Bullets

  • فلاش کردن کلاس گلوله Flushing out the Bullet Class

  • تیراندازی از سلاح تفنگ Shooting from the Gun-arm

  • دستیابی به اهداف Acquiring Targets

  • حذف گلوله ها بر اساس سن و برخورد جهانی Removing Bullets Based on Age and World Collision

  • زدن به اهداف و افزایش امتیاز Hitting Targets and Increasing the Score

  • نمایش امتیاز Displaying the Score

  • اهداف بازگشتی و گلوله های درخشان Returning Targets and Glowing Bullets

  • بازخورد ارتعاشی Vibration Feedback

نمایش نظرات

آموزش توسعه خط لوله با مایا و XNA
جزییات دوره
4h 54m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.