آموزش مقدمه ای بر هودینی 9

Introduction to Houdini 9

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان و پروژه‌های خلاقانه، یک گردش کار مبتنی بر گره برای مدل‌سازی، تکسچرینگ، ریگ کردن، دینامیک و رندرینگ بیاموزید. شامل بیش از 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که گردش کار مبتنی بر گره Houdini و ابزارهای مشهور ذرات و دینامیک را یاد می گیرند. ایده آل برای هنرمندان تازه کار و تازه کار. برجسته های محبوب عبارتند از: نمای کلی رابط هودینی. مشاهده ناوبری؛ تبدیل شیء؛ گردش کار مبتنی بر گره؛ با استفاده از ویرایشگر شبکه؛ ساخت شبکه های مختلف؛ استفاده از ابزارهای قفسه؛ فرزندپروری؛ انیمیشن مسیر; مروری بر اپراتورها؛ سایه و بافت؛ تفسیر؛ نور مستقیم؛ انسداد محیطی؛ تکثیر، کپی و مهر. اثرات ذرات; شبیه سازی بدن سفت و سخت. مدلسازی با NURBS و Polygons. ایجاد و نصب دارایی های دیجیتال؛ انیمیشن با استخوان; انیمیشن Keyframe; متحرک سازی با عبارات. با استفاده از ویرایشگر کانال نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • ابتدا به رابط هودینی نگاه کنید First Look at the Houdini Interface

مقدمه ای بر هودینی 9 Introduction to Houdini 9

  • ناوبری درگاه نمای اولیه Basic Viewport Navigation

  • حالت ها و گزینه های نمایش Display Modes and Options

  • تحولات اساسی Basic Transformations

  • فرزندپروری Parenting

  • گزینه های تحول Transformation Options

  • قدرت پارامترها Power of Parameters

  • مبانی انیمیشن Basics of Animation

  • تکمیل انیمیشن تله موش Completing the Mousetrap Animation

  • انواع اولیه Primitive Types

  • سطح شیء و سطح هندسه Object Level & Geometry Level

  • تمرین گره ها (قسمت 1) Nodes Exercise (Part 1)

  • تمرین گره ها (قسمت 2) Nodes Exercise (Part 2)

  • تمرین پرچم‌های گره سطحی (قسمت 1) Surface Node Flags Exercise (Part 1)

  • تمرین پرچم‌های گره سطحی (قسمت 2) Surface Node Flags Exercise (Part 2)

  • مروری بر اپراتورها Overview of Operators

  • کار با Shaders Working with Shaders

  • دوربین ها و سکانس های رندر Cameras and Rendering Sequences

  • مدل سازی مبتنی بر گره 1 - ساختن پنیر Node-based Modeling 1 - Building the Cheese

  • مدل سازی مبتنی بر گره 2 - ایجاد سوراخ Node-based Modeling 2 - Making Holes

  • مدل سازی مبتنی بر گره 3 - ایجاد حفره های زیاد Node-based Modeling 3 - Creating Many Holes

  • مدلسازی مبتنی بر گره 4 - با استفاده از متابولز Node-based Modeling 4 - Using Metaballs

  • مدل سازی مبتنی بر گره 5 - تنظیم شبکه ها Node-based Modeling 5 - Arranging Networks

  • مهر زدن Stamping

  • مبانی دینامیک بدنه صلب Rigid Body Dynamics Basics

  • اشیاء جسم صلب تکراری Duplicate Rigid Body Objects

  • مدل سازی جعبه چند ضلعی Polygon Box Modeling

  • مدل سازی نورس Nurbs Modeling

  • اتمام مدل Finishing the Model

  • باز کردن (قسمت 1) - Uvproject Unwrapping (Part 1) - Uvproject

  • باز کردن (قسمت 2) - پیش بینی های چندگانه UV Unwrapping (Part 2) - Multiple UV Projections

  • باز کردن (قسمت 3) - UV Unwrap and Transform Unwrapping (Part 3) - UV Unwrap and Transform

  • استفاده از Texture.avi Applying the Texture.avi

  • متحرک سازی با عبارات Animating with Expressions

  • تقلب و گرفتن Rigging and Capturing

  • انیمیشن با ویرایشگر کانال Animating with the Channel Editor

  • انیمیشن های تکراری Repeating Animations

  • ساخت اجسام برای ذرات Making Objects for Particles

  • انتشار ذرات Emitting Particles

  • نحوه انتشار تعداد ثابتی از ذرات How to Emit a Fixed Number of Particles

  • کپی ذرات و نمونه سازی ذرات Particle Copying and Particle Instancing

  • برخورد ذرات و برهم کنش ذرات Particle Collision and Particle Interaction

  • پالایش حرکت ذرات Refining the Particle Motion

  • سایه ها و انسداد محیطی Shadows and Ambient Occlusion

  • رندر کردن نمونه های ذرات Rendering Particle Instances

  • رندر کردن دنباله دینامیک Rendering the Dynamics Sequence

  • ایجاد دارایی های دیجیتال Creating Digital Assets

  • افشای پارامترها در دارایی های دیجیتال Exposing Parameters in Digital Assets

  • بورس هودینی Houdini Exchange

  • ابزارهای خط فرمان Command Line Tools

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر هودینی 9
جزییات دوره
5h 15m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
3
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.