آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: رنگی

ICE Nodes Reference Library: Color

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های رنگی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر. در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های رنگی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. هر ویدیو در این دوره آموزشی مستقلی است که بر روی یکی از گره های موجود در ICE در Softimage متمرکز است. این بدان معنی است که این آموزش ها را می توان به هر ترتیبی که بخواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می دهد که مستقیماً به محتوایی بروید که بیشترین ارتباط را با شما دارد. این آموزش‌ها نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های موجود در بخش Color ICE می‌اندازند و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • اضافه کردن گره رنگ Add Color Node

کتابخانه مرجع گره های ICE: رنگی ICE Nodes Reference Library: Color

  • گره رنگ را ترکیب کنید Blend Color Node

  • گره رنگ به روشنایی Color to Brightness Node

  • رنگ به گره خاکستری Color to Grayscale Node

  • رنگ به گره Hlsa Color to Hlsa Node

  • رنگ به گره Hsva Color to Hsva Node

  • رنگ به گره Rgba Color to Rgba Node

  • گره رنگ Color Node

  • گره گرادیان Gradient Node

  • Hlsa به گره رنگی Hlsa to Color Node

  • Hsva به گره رنگی Hsva to Color Node

  • ضرب رنگ در گره اسکالر Multiply Color by Scalar Node

  • Rgba به گره رنگی Rgba to Color Node

  • گره رنگ را کم کنید Subtract Color Node

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: رنگی
جزییات دوره
0h 51m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.