آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: دسترسی به داده ها

ICE Nodes Reference Library: Data Access

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های دسترسی به داده موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر. در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های دسترسی به داده موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. هر ویدیو در این دوره آموزشی مستقلی است که بر روی یکی از گره های موجود در ICE در Softimage متمرکز است. این بدان معناست که این آموزش‌ها را می‌توان به هر ترتیبی که می‌خواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً به محتوایی که بیشتر مربوط به شما است بروید. این آموزش‌ها نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های موجود در بخش دسترسی به داده‌های ICE می‌اندازند، و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • کش روی File Node Cache on File Node

کتابخانه مرجع گره های ICE: دسترسی به داده ها ICE Nodes Reference Library: Data Access

  • گره فریم فعلی Current Frame Node

  • گره زمان فعلی Current Time Node

  • گره داده تنظیم تاخیر Delay Set Data Node

  • گره داده را دریافت کنید Get Data Node

  • دریافت داده در Previous Frame Node Get Data at Previous Frame Node

  • برای دریافت داده در گره فریم قبلی، به روز رسانی کنید Update to Get Data at Previous Frame Node

  • گره شاخص عنصر را دریافت کنید Get Element Index Node

  • گره شکل نمونه Instance Shape Node

  • یک گره داده را تنظیم کنید Set One Data Node

  • گره مرحله شبیه سازی Simulation Step Node

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: دسترسی به داده ها
جزییات دوره
0h 38m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.