آموزش مقدمه ای بر سیالات در هودینی

Introduction to Fluids in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار انعطاف‌پذیر برای شبیه‌سازی‌های مبتنی بر ذرات و حجم در هودینی و همچنین تکنیک‌های قابل استفاده در تولید برای ایجاد جلوه‌های واقعی آتش، دود و مایع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر. یک گردش کار انعطاف پذیر برای شبیه سازی های مبتنی بر ذرات و حجم در هودینی و همچنین تکنیک های قابل اجرا در تولید برای ایجاد جلوه های آتش، دود و مایع واقع گرایانه بیاموزید. شامل بیش از 3.5 ساعت آموزش خودگام با چندین پروژه عملی است. ایده آل برای هنرمندان جدید و متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: سیالات مبتنی بر ذرات. سیالات مبتنی بر حجم. حل کننده ریپل; ویسکوزیته؛ شبیه سازی آتش، دود و مایعات؛ حل کننده دود؛ هیدرودینامیک ذرات صاف. حل کننده های ریز؛ تجسم ویژگی های شبیه سازی؛ رندر کردن مایعات در مانترا. منبع، سینک و پمپ؛ مشخصات فیزیکی؛ دینامیک بدنه سفت و سخت. ثابت گاز؛ سوخت و دما؛ گرداب ها؛ ذخیره سازی؛ نیروها و عبارات؛ ایجاد و نقاشی ویژگی ها. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

مقدمه ای بر سیالات در هودینی Introduction to Fluids in Houdini

  • سیالات ذرات: ایجاد و تجسم Particle Fluids: Creation and Visualization

  • ذرات مایعات: راه اندازی برخوردها Particle Fluids: Setting up Collisions

  • سیالات ذرات: ذخیره سازی و رندرینگ Particle Fluids: Caching and Rendering

  • انتشار سیالات ذرات Emitting Particle Fluids

  • سیالات ذرات غرق شده Sinking Particle Fluids

  • انتشار و غرق شدن از اجسام Emitting and Sinking from Objects

  • ریختن مایع در ظرف Pouring Liquid into a Container

  • مشخصات فیزیکی Physical Properties

  • سطح سیال ذرات Particle Fluid Surfacing

  • شروع به مخلوط کردن رنگ های مایع با میکروحل کننده ها Beginning to Mix Liquid Colors with Microsolvers

  • اختلاط رنگ های مایع با میکرو حل کننده ها Mixing Liquid Colors with Microsolvers

  • ترفندهای شبیه سازی نهایی Final Simulation Tweaks

  • با استفاده از ابزار Sculpted Particle Fluid Using the Sculpted Particle Fluid Tool

  • کار با ظروف مایع Working with Liquid Containers

  • انتشار مایع و تعامل Liquid Emission and Interaction

  • ادامه انتشار مایعات و تعامل Continuing Liquid Emission and Interaction

  • وضعیت های اولیه و ذخیره مایع Initial States and Liquid Caching

  • مایعات رندر Rendering Liquids

  • حل کننده های دود و آتش Smoke and Fire Solvers

  • شروع شبیه سازی پشته دود Starting the Smoke Stack Simulation

  • شبیه سازی رانندگی با نیروها Driving Simulations with Forces

  • اتمام پشته دود Finishing the Smoke Stack

  • ساخت دود سیگار با ظروف دو بعدی Building a Cigarette Fume with 2D Containers

  • افزودن گرداب ها Adding Vorticles

  • سایه زدن و رندر کردن اثر بخار Shading and Rendering the Fume Effect

  • با استفاده از ابزار Burst into Flame Using the Burst into Flame Tool

  • راه اندازی حل کننده ریپل Ripple Solver Setup

  • شبیه سازی قطرات باران القا کننده امواج Simulating Ripple-inducing Raindrops

  • ویژگی های حل کننده ریپل در هر نقطه Per-point Ripple Solver Attributes

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر سیالات در هودینی
جزییات دوره
3h 19m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.