آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: بردار ریاضی

ICE Nodes Reference Library: Math Vector

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های بردار ریاضی که در محیط خلاق تعاملی Softimage وجود دارد، خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر. در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های بردار ریاضی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. هر ویدیو در این دوره آموزشی مستقلی است که بر روی یکی از گره های موجود در ICE در Softimage متمرکز است. این بدان معناست که این آموزش‌ها را می‌توان به هر ترتیبی که می‌خواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً به محتوایی که بیشتر مربوط به شما است بروید. این آموزش‌ها نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های موجود در بخش بردار ریاضی ICE می‌اندازند و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • گره موازی هستند Are Parallel Node

کتابخانه مرجع گره های ICE: بردار ریاضی ICE Nodes Reference Library: Math Vector

  • گره عمود بر هم هستند Are Perpendicular Node

  • گره محصول متقابل Cross Product Node

  • گره محصول نقطه Dot Product Node

  • دریافت زاویه بین گره Get Angle Between Node

  • نزدیکترین نقطه به گره خط را دریافت کنید Get Closest Point to Line Node

  • نزدیکترین نقطه به گره بخش خط را دریافت کنید Get Closest Point to Line Segment Node

  • دریافت فاصله بین گره Get Distance Between Node

  • گره طول Length Node

  • Node را عادی کنید Normalize Node

  • گره برداری پروژه Project Vector Node

  • چرخش گره برداری Rotate Vector Node

  • گره طول مربعی Squared Length Node

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: بردار ریاضی
جزییات دوره
1h 1m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.