آموزش مقدمه ای بر دینامیک در هودینی

Introduction to Dynamics in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار انعطاف پذیر برای ایجاد شبیه سازی های دینامیکی واقعی و جلوه های ذرات با تکنیک های صرفه جویی در زمان و پروژه های عملی بیاموزید. شامل چهار ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که ابزارهای ذرات و دینامیک را در هودینی یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: شبیه سازی ذرات و رویدادها. رندر ذرات؛ دینامیک بدن سفت و سخت. هندسه شاتر مبتنی بر رنگ. شکستگی های سخت بدن؛ Dynamics CHOPs; سیالات مبتنی بر ذرات؛ انتشار و برهم کنش سیالات؛ جن های متحرک; مبانی پارچه; پارامترهای پارچه; خز و ویژگی های راهنمای. دینامیک سیم; هندسه مبتنی بر سیم؛ گروه ها و پارتیشن ها؛ نیروها و عبارات. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر دینامیک در هودینی Introduction to Dynamics in Houdini

  • آناتومی شبیه سازی ذرات Anatomy of a Particle Simulation

  • انتشار از یک مکان Emission from a Location

  • انتشار از هندسه Emission from Geometry

  • انتشار ذرات در امتداد جهت عادی سطح Emitting Particles Along Surface Normal Direction

  • متحرک سازی ساطع کننده ها برای تأثیر بر جریان ذرات Animating Emitters to Affect Particle Flow

  • حرکت ذرات با نیرو Driving Particles with Forces

  • افزایش انتشار ذرات Increasing Particle Emission

  • برخورد ذرات با اجسام Colliding Particles with Objects

  • ساخت فشفشه سریع Building a Quick Pinwheel Firecracker

  • استفاده از رویدادها برای تقسیم جرقه ها در برخورد Using Events to Split Sparks on Collision

  • جمع آوری جریان های ذرات Collecting Particle Streams

  • با استفاده از Render POP Using the Render POP

  • توالی ذرات و تاری حرکت Particle Sequences and Motion Blur

  • تنظیم ذرات به عنوان Sprites Setting up Particles as Sprites

  • متحرک سازی جن با عبارات Animating Sprites with Expressions

  • ایجاد انیمیشن در Sprites Creating Animation on the Sprites

  • استفاده از VEX Builder برای Sprites آماده مانترا Using VEX Builder for Mantra-ready Sprites

  • معرفی Rigid Body Dynamics Introducing Rigid Body Dynamics

  • بسیاری از اجسام صلب توسط شی نقطه ای RBD Many Rigid Bodies by RBD Point Object

  • ساخت حالت های اولیه برای شبیه سازی RBD Making Initial States for RBD Simulations

  • ایجاد خرده های پویا از طریق گروه های مبتنی بر رنگ (قسمت 1) Creating Dynamic Shards via Color-based Groups (Part 1)

  • ایجاد خرده های پویا از طریق گروه های مبتنی بر رنگ (قسمت 2) Creating Dynamic Shards via Color-based Groups (Part 2)

  • محدودیت های بدنه سفت و سخت Rigid Body Constraints

  • مقدمه ای بر سیالات مبتنی بر ذرات Introduction to Particle-based Fluids

  • انتشار سیالات مبتنی بر ذرات Particle-based Fluid Emission

  • ساخت اشیاء پارچه ای Making Cloth Objects

  • ویژگی های پارچه - چگالی، مقاومت ها و وضوح Cloth Properties - Density, Resistances, and Resolution

  • مقابله با برخورد پارچه Dealing with Cloth Collisions

  • ساخت شبیه سازی سیم Making Wire Simulations

  • استفاده از Fur SOP با سیم Using the Fur SOP with Wires

  • راهنمای ویژگی ها در Fur SOP Guide Attributes in the Fur SOP

  • هندسه مبتنی بر سیم Wire-based Geometry

  • تغییر شکل هندسه با سیم Deforming Geometry with Wires

  • سیم و پارچه Wires and Cloth

  • استفاده از Impact Data با CHOP Using Impact Data with CHOPs

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر دینامیک در هودینی
جزییات دوره
3h 42m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.