آموزش مقدمه ای بر فیزیک در موشن بیلدر

Introduction to Physics in MotionBuilder

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با نحوه استفاده از سیستم فیزیک در موشن بیلدر آشنا می شویم. این پروژه به ما یک پرایمر سریع برای فیزیک در MotionBuilder می دهد و شما را به سمت شبیه سازی دینامیک بدن سخت در کمترین زمان هدایت می کند. نرم افزار مورد نیاز:...در این دوره با نحوه استفاده از سیستم فیزیک در موشن بیلدر آشنا می شویم. این پروژه به ما یک پرایمر سریع برای فیزیک در MotionBuilder می دهد و شما را به سمت شبیه سازی دینامیک بدن سخت در کمترین زمان هدایت می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از اجسام سخت بدن استفاده کنید و چگونه آنها را فعال و غیرفعال کنید و همچنین فقط در هنگام برخورد فعال کنید. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه ragdolls را به درستی تنظیم کنیم، که بدنه های سفت و سخت را روی شخصیت ها فعال می کند، و بهترین راه ها برای استفاده از ragdolls با بدنه های سفت و سخت برای برخی از انیمیشن های ناک اوت. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر فیزیک در موشن بیلدر Introduction to Physics in MotionBuilder

  • راه اندازی Rigid Body Dynamics Setting up Rigid Body Dynamics

  • ضبط در فریم های کلیدی Recording to Keyframes

  • تنظیم گزینه های فعال سازی Setting the Activation Options

  • استفاده از انیمیشن با بدنه های صلب Using Animation with Rigid Bodies

  • راه اندازی Ragdoll Dynamics Setting up Ragdoll Dynamics

  • استفاده از بدنه های سفت و راگدال Using Rigid Bodies and Ragdolls

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر فیزیک در موشن بیلدر
جزییات دوره
0h 37m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.