آموزش اسکریپت در RealFlow

Scripting in RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از یک گردش کار فنی برای اسکریپت نویسی در RealFlow، انعطاف پذیری را اضافه کنید و کنترل بیشتری بر شبیه سازی ها به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.افزایش انعطاف پذیری و به دست آوردن کنترل بیشتر شبیه سازی ها با استفاده از یک گردش کار فنی برای اسکریپت نویسی در RealFlow. تکنیک های صرفه جویی در زمان را بیاموزید که می توان از آنها برای اعمال اسکریپت های زبان پایتون در چندین ناحیه RealFlow برای بهره وری بیشتر استفاده کرد. شامل چهار ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: اسکریپت دسته ای. اسکریپت رویداد. سیال سفارشی؛ Scripted Daemon; Scripted Wave; عناصر رابط کاربری گرافیکی؛ مرجع اسکریپت؛ ماژول های پایتون؛ کارکرد؛ متغیرها؛ حلقه ها اگر بیانیه ها؛ متغیرهای جهانی صحنه; منوها و نوار ابزار؛ آرشیو در شبیه سازی. مثلث شکسته; واردات مش RF; انتشار فوم؛ دستکاری برداری. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اسکریپت در RealFlow Scripting in RealFlow

  • با استفاده از سایت اسکریپت RF4 Using the RF4 Scripting Site

  • اولین اسکریپت دسته ای ما Our First Batch Script

  • مرجع اسکریپت Scripting Reference

  • کار با متغیرها Working with Variables

  • تنظیم پارامترها Setting Parameters

  • افزودن اسکریپت به منو یا نوار ابزار RealFlow Adding Scripts to the RealFlow Menu or Toolbar

  • پیاده سازی حلقه های "For". Implementing 'For' Loops

  • حلقه های تو در تو Nested Loops

  • کدگذاری عبارات «اگر». Coding 'If' Statements

  • ساخت فرم رابط کاربری گرافیکی Building the GUI Form

  • اتمام اسکریپت دیوار Finishing the Wall Script

  • کامنت گذاری و کد سازماندهی Commenting and Organizing Code

  • اسکریپت های رویداد Event Scripts

  • تولید سرعت تصادفی Generating Random Velocity

  • آرشیو در پایان شبیه سازی Archive on Simulation End

  • انتشار فوم با اسکریپت Emitting Foam with a Script

  • استفاده از متغیرهای جهانی Using Global Variables

  • بارگیری یک اسکریپت رویداد از طریق یک اسکریپت دسته ای Loading an Event Script Through a Batch Script

  • Scripted Daemon: Emitter Scripted Daemon: Emitter

  • Scripted Daemon: Body Scripted Daemon: Body

  • Building Fluid Bounce Redumon Daemons Building Fluid Bounce Reduction Daemons

  • کاهش جهش مایعات بدون استفاده از فریز Reducing Fluid Bounce Without Using Freeze

  • با استفاده از GUI Nodes Picker Using the GUI Nodes Picker

  • RealWaves اسکریپت شده Scripted RealWaves

  • اعمال یک توالی تصویر به عنوان جابجایی موج Applying an Image Sequence as Wave Displacement

  • اسکریپت امیتر سفارشی Custom Emitter Scripting

  • ساخت مثلث شکستن با استفاده از اسکریپت دسته ای Building a Triangle Shatter Using a Batch Script

  • افکت شکست مثلثی پایان Finishing Triangle Shatter Effect

  • وارد کردن شبکه های RealFlow به عنوان اشیا Importing RealFlow Meshes as Objects

  • استفاده از مش های RealFlow وارداتی Using the Imported RealFlow Meshes

  • انتشار مایعات از ذرات گنگ Emitting Fluids from Dumb Particles

  • ذرات سایه در مایا Shading Particles in Maya

نمایش نظرات

آموزش اسکریپت در RealFlow
جزییات دوره
3h 59m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.