آموزش مبانی دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی

Fundamentals of Rigid Body Dynamics in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار بصری برای ایجاد شبیه‌سازی‌های پیچیده بدنه سخت و جلوه‌های واقعی با پروژه‌ها و مثال‌های عملی بیاموزید. شامل بیش از سه ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که ابزارهای بدن سفت و سخت را در هودینی یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تنظیم بدنه سفت و سخت. شبکه های اپراتور پویا؛ مشخصات فیزیکی؛ حالت های اولیه؛ تغییر شکل اجسام صلب؛ نیروها؛ محدودیت ها؛ گروه ها؛ ایجاد بدن سفت و سخت. کوکی خرد. شکستگی و چسب اجسام. تغییر انیمیشن به شبیه سازی. عبارات DOP. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • راه اندازی اشیاء بدن سفت و سخت Setting up Rigid Body Objects

مبانی دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی Fundamentals of Rigid Body Dynamics in Houdini

  • فعال و غیرفعال کردن بدنه های صلب Activating and Deactivating Rigid Bodies

  • تنظیم حالت های اولیه Setting Initial States

  • ساخت شبکه های DOP گره به گره Building DOP Networks Node by Node

  • گرفتن مرکز توده Grasping the Center of Mass

  • جرم و چگالی Mass and Density

  • پارامترهای پرش Bounce Parameters

  • نورد و لغزش با اصطکاک Rolling and Sliding with Friction

  • مقیاس اصطکاک دینامیک Dynamic Friction Scale

  • تغییر انیمیشن به شبیه سازی Animation to Simulation Switch

  • در نظر گرفتن مقیاس Considering Scale

  • اشیاء زمین Terrain Objects

  • بدن های سفت و سخت با شکل های در حال تغییر Rigid Bodies with Changing Shapes

  • ابتدا به محدودیت ها نگاه کنید First Look at Constraints

  • پین محدودیت ها Pin Constraints

  • روابط محدودیت چندگانه Multiple Constraint Relationships

  • محدودیت های لولا Hinge Constraints

  • محدودیت های بهار Spring Constraints

  • محدودیت های زاویه ای Angular Constraints

  • محدودیت ها و محدودیت های فنر زاویه ای Angular Spring Constraints and Limits

  • شکستن با کوکی ها Shattering with Cookies

  • اشیاء شکسته Fractured Objects

  • چسب اجسام (و سوئیچینگ بدون درز) Glue Objects (and Seamless Switching)

  • حالت های برخورد و تنظیمات حل کننده Collision Modes and Solver Settings

  • دیوار آجری (قسمت 1) Brickwall (Part 1)

  • دیوار آجری (قسمت 2) Brickwall (Part 2)

  • دیوار آجری (قسمت 3) Brickwall (Part 3)

  • باران سکه Raining Coins

  • اشیاء نقطه ای RBD RBD Point Objects

  • تصادفی سازی مقیاس نقطه ای RBD و چرخش Randomizing RBD Point Scale and Rotation

  • گروه ها و عبارات DOP Groups and DOP Expressions

  • انجماد خودکار Auto-Freeze

نمایش نظرات

آموزش مبانی دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی
جزییات دوره
3h 17m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
1
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.