آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max

Introduction to Animation in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای انیمیشن 3ds Max استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015. در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه از ابزارهای انیمیشن 3ds Max استفاده کنیم. ما با یادگیری نحوه تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن و ایجاد فریم های کلیدی شروع خواهیم کرد. از آنجا ، ما می خواهیم نحوه ویرایش انیمیشن را از Track Bar و Curve Editor 3ds Max بیاموزیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه در طول مسیر اشیا را متحرک کنیم ، چگونه با لایه های انیمیشن غیر مخرب کار کنیم ، چگونه با محدودیت ها متحرک شویم ، به علاوه نحوه انتقال انیمیشن بین شخصیت ها را یاد خواهیم گرفت. حتی نگاهی خواهیم داشت به ابزار جمعیت بصری Populate: 3ds Max. با پایان این آموزش ، درک درستی خواهید داشت که می توانید درون 3ds Max به راحتی متحرک شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max Introduction to Animation in 3ds Max

  • بررسی صفحه پیکربندی زمان 3ds Max Exploring 3ds Max's Time Configuration Panel

  • تنظیم کلیدهای فریم در 3ds Max Setting Keyframes in 3ds Max

  • لایه های انیمیشن ، کلیدهای تغییر شکل و انواع پیش فرض مماس Animation Layers, Transform Keys, and Default Tangent Types

  • اضافه کردن موارد متحرک در 3ds Max Adding Moving Holds in 3ds Max

  • ویرایش کلیدها در نوار آهنگ Editing Keys on the Track Bar

  • ویرایشگر منحنی The Curve Editor

  • کلیدهای ویرایش در Curve Editor و انواع درون یابی منحنی F Editing Keys in the Curve Editor and F-curve Interpolation Types

  • متحرک کردن یک چرخه یکپارچه در 3ds Max Animating a Seamless Cycle in 3ds Max

  • تکمیل چرخه ما Completing Our Cycle

  • حرکت خودکار با عبارات Automating Movement with Expressions

  • انیمیشن پخت در 3ds Max Baking Animation in 3ds Max

  • بهینه سازی داده های انیمیشن Optimizing Animation Data

  • Gimbal Lock و فیلتر اویلر Gimbal Lock and the Euler Filter

  • متحرک سازی اشیا Along در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • متحرک سازی با محدودیت ها Animating with Constraints

  • اشیا Anim متحرک شبح Ghosting Animated Objects

  • مشاهده و ویرایش مسیر یک شی Viewing and Editing an Object's Trajectory

  • انتقال انیمیشن با ویژگی ذخیره و بارگذاری 3ds Max Transferring Animation with 3ds Max's Save and Load Feature

  • ایجاد شبیه سازی های واقع بینانه جمعیت با Populate Creating Realistic Crowd Simulations with Populate

  • ایجاد پیش نمایش های متحرک در زمان واقعی در 3ds Max Creating Real-time Animated Previews in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max
جزییات دوره
1h 47m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.