نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تقریباً در هر بازی امروزه به نوعی از فیزیک استفاده می شود. این دوره با آموزش اصول محرک ، برخورد دهنده ، پارامترهای سفت و سخت ، مفاصل و پارچه های پلاستیکی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از بهترین فیزیک با Unity استفاده کنید. تقریباً در هر بازی امروزه به نوعی از فیزیک استفاده می شود. این دوره ، Unity Physics Fundamentals ، دانش لازم را برای درک موتور فیزیک Unity به شما می دهد و به شما امکان می دهد تجربیات شبیه سازی شده غنی را ایجاد کنید. ابتدا یاد می گیرید که با پارامترهای محرک ، برخورد دهنده ها و بدنه صلب کار کنید. بعد ، شما در کار با مفاصل شیرجه می روید. پس از آن ، شما فیزیک ragdoll را کشف خواهید کرد. سرانجام ، با ساختن اتومبیلی با برخورد دهنده های چرخ ، دانش خود را بهم نزدیک خواهید کرد با پایان این دوره ، شما درک اساسی از استفاده از بهترین کاربردهای فیزیک در Unity خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مفاهیم فیزیک در وحدت
Physics Concepts in Unity
-
مبانی Rigidbody
Rigidbody Basics
-
برخورد کنندگان
Colliders
-
حوادث برخورد
Collision Events
-
راه انداز رویدادها
Trigger Events
-
مواد فیزیک
Physics Materials
-
پارامترهای پیشرفته Rigidboy
Advanced Rigidboy Parameters
پیوستن چیزها با اتصالات
Attaching Things with Joints
-
اتصالات ثابت
Fixed Joints
-
اتصالات فنر
Spring Joints
-
اتصالات لولا
Hinge Joints
-
اتصالات قابل تنظیم
Configurable Joints
-
اتصالات قابل تنظیم ادامه دارد
Configurable Joints Continued
فیزیک راگدول
Ragdoll Physics
-
جادوگر راگدول
Ragdoll Wizard
-
اصلاح Ragdoll
Modifying the Ragdoll
-
اسکریپت نویسی فیزیک راگدول
Scripting Ragdoll Physics
ساخت ماشین با استفاده از برخورد دهنده های چرخ
Building a Car Using Wheel Colliders
-
برخورد کننده های چرخ
Wheel Colliders
-
اسکریپت نویسی با برخورد دهنده های چرخ
Scripting with Wheel Colliders
نمایش نظرات