نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
برای بازی ها داشتن نوعی انیمیشن ، چه شخصیت ها و چه لوازم جانبی شما ، معمول است ، شما باید بدانید که چگونه آنها را در Unity تنظیم کنید. این دوره به شما اطلاعاتی در مورد انیمیشن در Unity می دهد. آیا شما در Unity تازه وارد هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید یا می خواهید انیماتور را بهتر درک کنید؟ اگر چنین است ، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، Unity Animation Fundamentals ، با اصول مفصل انیمیشن در Unity آشنا خواهید شد. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه پرونده های خود را برای انیماتور تنظیم کنید. بعد ، شما در ساخت اسکریپت بسیار اساسی c # برای انیماتور خود غواصی می کنید. سرانجام ، شما یک شخصیت خواهید داشت که می تواند یک انیمیشن بیکار پخش کند ، اجرا کند و بپرد. وقتی با این دوره انیمیشن Unity به پایان رسید ، به راحتی قادر به ایجاد حالت بیکار برای اجرای حالت خواهید بود ، اما همچنین در هر زمان که نیاز به استفاده از م componentلفه انیماتور در داخل Unity دارید ، بسیار مطمئن باشید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5 و بالاتر
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
معرفی انیماتور
Introducing the Animator
-
گردش کار انیمیشن
Animation Workflows
-
ایجاد کلیپ های انیمیشن
Creating Animation Clips
-
متحرک سازی در وحدت
Animating in Unity
-
استفاده از منحنی های انیمیشن
Using Animation Curves
-
دوباره انیمیشن ها را بارگیری کنید
Retiming Animations
-
استفاده از رویدادهای انیمیشن
Using Animation Events
-
ایجاد چند کلیپ
Creating Multiple Clips
-
اصول کنترل کننده انیماتور
Animator Controller Basics
-
استفاده از پارامترها و شرایط
Using Parameters and Conditions
-
پارامترهای متحرک اسکریپت نویسی
Scripting Animator Parameters
کار با پرونده های انیمیشن سفارشی
Working with Custom Animation Files
-
صادر کردن انیمیشن ها
Exporting Animations
-
تنظیمات وارد کردن دکل
Rig Import Settings
-
تنظیمات وارد کردن انیمیشن
Animation Import Settings
-
تبدیل انسان نمای ریشه
Humanoid Root Transform
-
از جمله استخوان های اضافی با انیمیشن
Including Extra Bones with Animations
گردش کار شخصیت ها
Character Animation Workflows
-
آماده سازی شخصیت
Preparing the Character
-
طراحی منطق انیمیشن
Designing Animation Logic
-
استفاده از Blend Trees
Using Blend Trees
-
لایه های انیمیشن
Animation Layers
-
ماسک های آواتار
Avatar Masks
نمایش نظرات