آموزش گردش‌های کاری مدل‌سازی چند ضلعی و Sub-D در 3ds Max

Polygon and Sub-D Modeling Workflows in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max 2012، ما بر اساس ابزارهای مدل‌سازی 3ds Max ساخته می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه آنها را در یک گردش کار مدل‌سازی پلی بالا به کار ببریم. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max 2012، ما بر اساس ابزارهای مدل‌سازی 3ds Max ساخته می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه آن‌ها را در یک گردش کار مدل‌سازی پلی بالا اعمال کنیم. ما با ایجاد یک مش پایه برای هندسه خود شروع می کنیم و از NURMS برای صاف کردن نتیجه خود استفاده می کنیم، سپس مستقیماً به ایجاد جزئیات مورد نظر در مدل نسخه high poly خود می پریم. پس از آن، ما کشف خواهیم کرد که چگونه مدل سازی چند ضلعی می تواند بسیار مفید باشد تا جزئیات و توپولوژی دقیق مورد نیاز برای هر پروژه مدل سازی که با آن مواجه می شویم را به ما بدهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش‌های کاری مدل‌سازی چند ضلعی و Sub-D در 3ds Max Polygon and Sub-D Modeling Workflows in 3ds Max

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ایجاد کلاه ایمنی Creating the Helmet

  • ایجاد یقه کلاه Creating the Collar of the Helmet

  • ایجاد گیره های کلاه ایمنی Creating the Helmet Clamps

  • ایجاد بلندگو Creating the Speaker

  • ایجاد مش پایه بدن Creating the Base Mesh of the Body

  • ایجاد بازوهای تنه Creating the Arms of the Torso

  • تکمیل مش پایه نیم تنه Finishing up the Torso Base Mesh

  • ایجاد مش پایه پاها Creating the Legs Base Mesh

  • ایجاد پاها Creating the Feet

  • ساخت دستکش Building the Gloves

  • اتمام دستکش Finishing the Gloves

  • ایجاد بند سینه Creating the Chest Straps

  • ایجاد جزئیات در بند سینه Creating Detail in the Chest Straps

  • ایجاد کمربند Creating the Belt

  • ایجاد مخزن اکسیژن Creating the Oxygen Tank

  • ایجاد شیلنگ مخزن اکسیژن Creating the Oxygen Tank Hose

  • ایجاد Jetpack Creating the Jetpack

  • ایجاد پروفایل سر Creating the Profile of the Head

  • ایجاد حفره چشم Creating the Eye Socket

  • انسداد در بینی Blocking in the Nose

  • مسدود کردن در دهان Blocking in the Mouth

  • ساختن چانه Building the Chin

  • ایجاد جمجمه Creating the Skull

  • اتمام جمجمه Finishing the Skull

  • انسداد در گردن و گونه Blocking in the Neck and Cheek

  • تمام کردن گونه Finishing the Cheek

  • پایان دادن به چشم Finishing the Eye

  • ایجاد فضای داخلی دهان Creating the Mouth Interior

  • ایجاد گوش Creating the Ear

  • ایجاد دندان Creating the Teeth

  • اتمام کاراکتر Finishing the Character

نمایش نظرات

آموزش گردش‌های کاری مدل‌سازی چند ضلعی و Sub-D در 3ds Max
جزییات دوره
7h 21m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.