آموزش گردش کار سیستم ذرات در UDK

Particle System Workflows in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های UDK، نحوه ایجاد سیستم‌های ذرات در ویرایشگر Cascade Unreal را یاد می‌گیریم. در این سری از آموزش‌های UDK، نحوه ایجاد سیستم‌های ذرات در ویرایشگر Cascade Unreal را یاد می‌گیریم. ما با تجزیه و تحلیل رابط Cascade و نحوه ایجاد یک سیستم ذرات کاملاً جدید شروع می کنیم. سپس سیستم ذرات پیش فرض را تشریح کرده و در مورد آناتومی سیستم بحث می کنیم. پس از آن، با ساختن سه سیستم ذرات مختلف که شما را به چالش می کشد تا مانند یک هنرمند VFX فکر کنید، رویکرد بیشتری در پیش خواهیم گرفت. در پایان این آموزش UDK، نه تنها مجموعه ای باورنکردنی از سیستم های ذرات را خواهید داشت، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم های ذرات را در ویرایشگر Cascade Unreal ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار سیستم ذرات در UDK Particle System Workflows in UDK

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • آناتومی سیستم ذرات Particle System Anatomy

  • شکستن دسته‌های ماژول Breaking Down the Module Categories

  • ایجاد بافت های دود Creating the Smoke Textures

  • ایجاد دود اولیه Creating the Primary Smoke

  • ایجاد اثرات دود ثانویه Creating the Secondary Smoke Effects

  • نهایی کردن مواد دود Finalizing the Smoke Material

  • تشکیل دود بیرونی Forming the Outer Smoke

  • پالایش دود بیرونی Refining the Outer Smoke

  • اضافه کردن دود داخلی Adding the Inner Smoke Emitter

  • ایجاد شعله اولیه Creating the Primary Flame

  • ایجاد جلوه های ثانویه آتش Creating the Fire Secondary Effects

  • دستکاری سیستم های ذرات در سطح Manipulating Particle Systems in the Level

  • کار با Lod's Working with Lod's

  • بهینه سازی های نهایی Final Optimizations

نمایش نظرات

آموزش گردش کار سیستم ذرات در UDK
جزییات دوره
2h 26m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.