آموزش سری بازی های مسابقه دو بعدی در Unity: Volume 5

2D Racing Game Series in Unity: Volume 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، جلد 5 از سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در یونیتی، ما در مورد فرآیندهای نهایی قبل از بسته بندی بازی خود صحبت خواهیم کرد. به جلد 5 از سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در یونیتی خوش آمدید. در این آموزش، ما در مورد فرآیندهای نهایی قبل از بسته بندی بازی خود بحث خواهیم کرد. ما با یادگیری نحوه تنظیم منوی اصلی شروع می کنیم. در اینجا با نحوه نمایش یک تصویر برای پس‌زمینه و نحوه ایجاد دکمه‌های مورد نیاز برای بارگیری سطح یا ترک بازی آشنا می‌شویم. از آنجا، نحوه کاهش مصرف حافظه را با یادگیری اطلاعات نمایش داده شده در پنجره آمار، مورد بحث قرار خواهیم داد. سپس نمایه‌ساز را باز می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌تواند به ما کمک کند قسمت‌هایی از بازی را که ممکن است حافظه زیادی را اشغال می‌کنند، ببینیم، بحث می‌کنیم. در اینجا ما همچنین برخی از راه حل های ممکن را مورد بحث قرار خواهیم داد، مانند یکپارچه سازی اسکریپت ها، که مصرف حافظه ما را کاهش می دهد. پس از آن، یک اسکریپت مدیر متریال ایجاد می کنیم که به ما کمک می کند تا تعداد موادی که در پروژه خود داریم را کاهش دهیم و در نتیجه استفاده از GPU را کاهش دهیم. سپس با یادگیری نحوه ساخت نسخه نهایی بازی، این سری را برایمان جمع بندی می کنیم. ما در مورد اینکه چه گزینه هایی باید برای ایجاد یک نسخه مستقل از بازی شما که می تواند در پلتفرم مورد نظر شما توزیع شود، مورد بحث قرار خواهیم داد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری بازی های مسابقه دو بعدی در Unity: Volume 5 2D Racing Game Series in Unity: Volume 5

  • ایجاد منوی اصلی Creating the Main Menu

  • تقویت عملکرد Boosting Performance

  • اسکریپت مدیر مواد Scripting the Material Manager

  • انتشار بازی Publishing the Game

نمایش نظرات

آموزش سری بازی های مسابقه دو بعدی در Unity: Volume 5
جزییات دوره
0h 48m
5
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.