آموزش مقدمه ای بر Substance Designer 3.5

Introduction to Substance Designer 3.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های مقدماتی Substance Designer، قصد داریم اصول کار با Substance Designer را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 3.5. در این سری از آموزش های مقدماتی Substance Designer، قصد داریم اصول کار با Substance Designer را بیاموزیم. ما با کاوش در رابط کاربری، تغییر فضای کاری و یادگیری نحوه حرکت در پانل های خاص، با اصول اولیه شروع می کنیم. پس از آن، ما مستقیماً با برخی از گره‌های اصلی که برای ایجاد بافت‌ها از ابتدا در Substance Designer استفاده می‌شوند، آشنا می‌شویم. در اینجا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نمودار خود را به درستی ایجاد و مدیریت کنیم، که در زمان خروجی بسیار مهم خواهد بود. سپس فرآیند اتصال گره های مناسب را به یکدیگر یاد می گیریم و یاد می گیریم که وقتی گره ها با هم کار نمی کنند چه کاری انجام دهیم. در نهایت، با یادگیری نحوه نمایش توابع، از قدرت واقعی Substance Designer بهره می‌بریم، که به کاربر نهایی کنترل نهایی را بر بافت‌های شما در هر بسته نرم‌افزاری که از Substance Designer پشتیبانی می‌کند، می‌دهد. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 3.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر Substance Designer 3.5 Introduction to Substance Designer 3.5

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • Node Fundamentals Node Fundamentals

  • ترکیب گره ها Blending Nodes

  • پالایش بافت ها Refining the Textures

  • نهایی کردن آجر Finalizing the Brick

  • ایجاد بیت مپ های جدید Creating New Bitmaps

  • وارد کردن و پیوند دادن نقشه های بیتی Importing and Linking Bitmaps

  • عملکرد آشکارسازی Exposing Function

  • واردات مواد ما به UDK Importing Our Substance Material into UDK

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Substance Designer 3.5
جزییات دوره
1h 36m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.