آموزش کتابخانه مرجع 3ds Max: World Space Modifiers

3ds Max Reference Library: World Space Modifiers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های 3ds Max، نگاهی عمیق به تغییر دهنده های فضای جهان در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این سری از آموزش های 3ds Max، نگاهی عمیق به اصلاح کننده های فضای جهان در 3ds Max خواهیم داشت. هر ویدیوی این مجموعه از آموزش ها یک درس مستقل است که بر روی یکی از اصلاح کننده های فضای جهان 3ds Max متمرکز است. این بدان معناست که این آموزش‌ها را می‌توان به هر ترتیبی که می‌خواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً به محتوایی بروید که بیشترین سود را برای شما دارد. در طول این درس‌ها، همه پارامترها و گزینه‌های موجود در اصلاح‌کننده‌های فضای جهان 3ds Max را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • نقشه دوربین (Wsm) Camera Map (Wsm)

کتابخانه مرجع 3ds Max: World Space Modifiers 3ds Max Reference Library: World Space Modifiers

  • مش را جابجا کنید Displace Mesh

  • انتخاب مو و خز و ابزار Hair and Fur Selections and Tools

  • ابزار آرایش مو و خز Hair and Fur Styling Tools

  • مواد و دینامیک مو و خز Hair and Fur Materials and Dynamics

  • مقیاس کننده نقشه Map Scaler

  • Patch Deform Patch Deform

  • تغییر شکل مسیر Path Deform

  • نقطه کش Point Cache

  • تقسیم کنید Subdivide

  • نقشه برداری سطحی Surface Mapper

  • Surfdeform Surfdeform

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه مرجع 3ds Max: World Space Modifiers
جزییات دوره
1h 34m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.