آموزش تکنیک های رندر اشعه ذهنی: فضای داخلی

mental ray Rendering Techniques: Interiors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید را برای رندر کردن مجموعه های داخلی و تکنیک های صرفه جویی در زمان که می تواند برای فیلم، بازی و تجسم های معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر. شامل 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه - عالی برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تنظیم هندسه محیطی. تکنیک های قرار دادن نور؛ انتشار فوتون از منبع نور؛ تجسم نقشه های فوتون در Viewport. تنظیم شدت فوتون. صاف کردن فوتون های دستگاه گوارش با جمع آوری نهایی. ترکیب مایا و مواد اشعه ذهنی. تنظیم ویژگی های فوتونیک مواد؛ تغییر هندسه برای GI بهینه. رندر کردن تصاویر به فرمت HDR. افزودن رئالیسم با Ambient Occlusion. تنظیم دقیق رندرها با برنامه های خارجی. تنظیم نوردهی با سایه زن های لنز دوربین. استفاده از Multi-bounce Final Gather به عنوان جایگزین GI. ایجاد و ذخیره سازی از پیش تنظیم های رندر. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های رندر اشعه ذهنی: فضای داخلی mental ray Rendering Techniques: Interiors

  • شناسایی نکات کلیدی که باید هنگام نزدیک شدن به نورپردازی اشعه ذهنی از آنها آگاه باشید Identifying Key Points to Be Aware of When Approaching mental ray Lighting

  • اضافه کردن و قرار دادن نور مستقیم خورشید به صحنه شما Adding and Positioning Direct Sunlight into Your Scene

  • ایجاد یک محیط بیرونی و همچنین افزودن مواد به دیوارها و چارچوب درها Creating an Outside Environment as Well as Adding Materials to the Walls and Door Frames

  • ایجاد نور پرتاب فوتون و اضافه کردن نور جهانی خشن به صحنه Creating a Photon Casting Light and Adding Rough Global Illumination to the Scene

  • افزودن بازتاب های تار به کف اتاق و تغییر ویژگی های مواد فوتونیک آن Adding Blurry Reflections to the Room's Floor and Altering Its Photonic Material Attributes

  • استفاده از پرتو ذهنی Cie_d Light برای شبیه سازی نور گرم خورشید در اتاق Using the mental ray Cie_d Light to Simulate Warm Sunlight in the Room

  • استفاده از Final Gather در صحنه خود برای صاف کردن نتیجه جهانی روشنایی Using Final Gather in Your Scene to Smooth out the Global Illumination Result

  • تنظیم دقیق ویژگی های فوتونیک در سایه های پنجره Fine-tuning the Photonic Attributes on the Window Shades

  • استفاده از ذهنی Bsp Diagnostic برای کنترل میزان استفاده از حافظه صحنه Using the mental ray Bsp Diagnostic to Control the Scene's Memory Usage

  • ساخت مواد چرمی برای نیمکت و صندلی اتاق Building the Leather Material for the Room's Couch and Chair

  • استفاده از مواد دی الکتریک پرتو ذهنی برای شبیه سازی یک میز شیشه ای Using the mental ray Dielectric Material to Simulate a Glass Tabletop

  • ایجاد پایه‌های میز کروم با استفاده از مواد پرتو ذهنی Dgs Creating Chrome Table Legs Using the mental ray Dgs Material

  • کنترل نحوه تعامل نورها و فوتون ها با سطوح شفاف Controlling How Lights and Photons Interact with Translucent Surfaces

  • تغییر هندسه اتاق برای جلوگیری از نشت مناطق ناخواسته نور Altering the Room's Geometry to Prevent Unwanted Areas of Light Leaking

  • اضافه کردن اریب به دیوارهای اتاق برای جلوگیری از گیر کردن فوتون ها Adding Bevels to the Room's Walls to Prevent Photons from Becoming Stuck

  • تنظیم دقیق حداقل و حداکثر شعاع Final Gather برای افزایش سرعت و کیفیت رندر Fine-tuning the Final Gather Minimum and Maximum Radius to Increase Rendering Speed and Quality

  • استفاده از سایه‌زن لنز Mia_exposure برای کنترل تنظیمات نوردهی دوربین Using the Mia_exposure Lens Shader to Control Your Camera's Exposure Settings

  • تنظیم مواد و ویژگی های مناسب برای پنجره های بیرونی اتاق Setting up Proper Materials and Attributes for the Room's Exterior Windows

  • افزودن یک پاس انسداد محیط جهت دار برای افزایش جزئیات سایه در رندرهای شما Adding a Directional Ambient Occlusion Pass to Enhance Shadow Detail in Your Renders

  • راه اندازی گزینه های خروجی نهایی در آماده سازی برای رندر دسته ای Setting up Final Output Options in Preparation for a Batch Render

  • استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر خارجی برای نهایی کردن فریم های رندر شده خود Using an External Image Editing Application to Finalize Your Rendered Frames

  • تنظیم مجدد صحنه مایا در آماده سازی برای تنظیم نور شبانه Resetting Your Maya Scene in Preparation for a Nighttime Light Setup

  • افزودن نور به لامپ اتاق و تغییر ویژگی های فروپاشی نور Adding Light to the Room's Lamp and Altering the Light's Decay Attributes

  • استفاده از Mib_light_point Shader برای به دست آوردن سطح بالاتری از کنترل بر روی سقوط نور Using the Mib_light_point Shader to Gain a Higher Level of Control Over the Light's Falloff

  • افزودن پرش های اولیه و ثانویه نهایی برای شبیه سازی روشنایی جهانی Adding Primary and Secondary Final Gather Bounces to Simulate Global Illumination

  • ایجاد رندرهای شبانه از مایا و ایجاد تغییرات نهایی در یک برنامه خارجی Generating Nighttime Renders from Maya and Making Final Alterations in an External Application

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های رندر اشعه ذهنی: فضای داخلی
جزییات دوره
3h 51m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.