آموزش مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در سافت ایمیج

Modeling a Character for Rigging and Animation in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های Softimage، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از Softimage برای مدل سازی یک شخصیت جذاب و کارتونی استفاده کرد، به گونه ای که امکان ایجاد طیف گسترده ای از حرکات و احساسات را در هنگام انیمیشن فراهم می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010. در این سری از آموزش های Softimage، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از Softimage برای مدل سازی یک شخصیت جذاب و کارتونی استفاده کرد، به گونه ای که امکان ایجاد طیف گسترده ای از حرکات و احساسات را در هنگام انیمیشن فراهم می کند. هنگام تقلب و انیمیشن، همیشه داشتن یک شخصیت جذاب برای کار کردن با آنها خوب است. در این آموزش‌ها، ساختن یک شخصیت ساده را با چشم‌ها و ابروهایی پراحساس پوشش می‌دهیم که سپس می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و متحرک کنید. ما به روش هایی برای ساختن سر، بدن، بازوها و پاها و روش هایی برای اتصال همه آنها به یکدیگر نگاه خواهیم کرد. در طول فرآیند مدل‌سازی، ما بر استفاده از توپولوژی مناسب تأکید می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه توپولوژی و جریان لبه می‌توانند بر نتیجه فرآیند ریگینگ و انیمیشن تأثیر بگذارند، بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در سافت ایمیج Modeling a Character for Rigging and Animation in Softimage

  • شکل دادن به سر شخصیت ما Shaping the Head of Our Character

  • ایجاد حفره های چشم و ناحیه ابرو Creating the Eye Sockets and Brow Areas

  • مدل سازی بینی شخصیت Modeling the Character's Nose

  • ایجاد میخ های موی اضافی روی سر Creating Additional Hair Spikes on the Head

  • مدل سازی گوش ها برای شخصیت ما Modeling the Ears for Our Character

  • انجام تغییرات نهایی در هندسه سر Making Final Alterations to the Head Geometry

  • ایجاد نیم تنه برای شخصیت Creating the Torso for the Character

  • اضافه کردن سلاح به شخصیت Adding Arms to the Character

  • ایجاد جریان بهتر لبه در اطراف شانه ها Building Better Edge Flow Around the Shoulders

  • مونتاژ هندسه دست و انگشت Assembling the Hand and Finger Geometry

  • اضافه کردن پاهای شخصیت Adding the Character's Legs

  • ساختن پای شخصیت Building the Character's Foot

  • اتصال سر به بقیه بدن Connecting the Head to the Rest of the Body

  • مدل سازی چشم های سبک برای شخصیت ما Modeling Stylized Eyes for Our Character

  • تغییر شکل و شکل دادن به چشمان شخصیت Deforming and Shaping the Character's Eyes

  • ایجاد ابرو برای شخصیت ما Creating the Eyebrows for Our Character

  • ایجاد UV های اساسی برای شخصیت ما Creating Basic UVs for Our Character

  • ایجاد و پخت بافت برای شخصیت ما Creating and Baking Textures for Our Character

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در سافت ایمیج
جزییات دوره
3h 8m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.