آموزش مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در XSI

Modeling Next-Gen Characters in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک‌های مدل‌سازی تولید و گردش کار نوآورانه برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیت‌های چند ضلعی و ساخت دارایی‌ها را از هنر مرجع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 مورد نیاز برای باز کردن فایل های پروژه).... تکنیک های مدل سازی تولید و گردش کار نوآورانه برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیت های چند ضلعی و ساخت دارایی ها را از هنر مرجع بیاموزید. شامل بیش از 7 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای خلاقانه و فنی خلق شخصیت برای بازی های نسل بعدی را یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: آماده سازی روتوسکوپی. ساختمان به هنر مرجع. مسدود کردن در فرم ها؛ کار با بودجه های چند ضلعی؛ اضافه کردن جریان عضلانی؛ مدل سازی با تقارن. کاهش وضوح مدل به صورت دستی. هندسه ادغام و جوش; ایجاد هندسه کارآمد؛ افزودن جزئیات استراتژیک؛ هندسه اکسترودینگ; تقسیم و اضافه کردن لبه ها؛ استخراج هندسه; ساده سازی اشکال؛ مدل سازی متناسب; تنظیم نقاط محوری؛ ایجاد توپولوژی مفید؛ مدل سازی از Primitives; بررسی شخصیت برای درخواست تجدیدنظر. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است). نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • راه اندازی روتوسکوپ در Xsis Setting up Rotoscopes in Xsis

مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در XSI Modeling Next-Gen Characters in XSI

  • ایجاد هندسه اولیه برای سر Creating Initial Geometry for the Head

  • ساخت و اصلاح هندسه برای چشم Building and Modifying Geometry for the Eye

  • ایجاد هندسه اضافی برای صورت Creating Additional Geometry for the Face

  • ساخت هندسه برای بینی| گونه ها و پیشانی Building out Geometry for the Nose| Cheeks and Forehead

  • هندسه متقارن برای صورت Symmetrizing Geometry for the Face

  • انجام تنظیمات نهایی در هندسه صورت Making Final Adjustments to the Face Geometry

  • ایجاد هندسه پایه برای ماسک صورت Creating Base Geometry for the Face Mask

  • افزودن جزئیات تکمیلی به ماسک صورت Adding Finishing Details to the Face Mask

  • شروع فرآیند ساخت مو Beginning the Process of Building the Hair

  • مدل سازی جزئیات بیشتر در مو Modeling Additional Detail into the Hair

  • نهایی کردن مدل سازی مو Finalizing the Modeling of the Hair

  • ایجاد دم پونی برای مو Creating the Pony Tail for the Hair

  • هندسه ساختمان برای گردن و گوش Building Geometry for the Neck and Ears

  • تکمیل ساخت سر و گردن Finalizing Construction of the Head and Neck

  • ایجاد هندسه اولیه برای نیم تنه Creating Initial Geometry for the Torso

  • مسدود کردن در شکل نیم تنه Blocking in the Shape of the Torso

  • مدل سازی هندسه برای لگن و باسن Modeling Geometry for the Pelvis and Hips

  • ساخت و ادغام هندسه برای پاها Building and Merging Geometry for the Legs

  • شروع فرآیند مدل سازی چکمه ها Beginning the Process of Modeling the Boots

  • مسدود کردن در اشکال برای پا و پاشنه Blocking in Shapes for the Foot and Heel

  • تکمیل ساخت چکمه Finalizing Construction of the Boot

  • ساختن شانه ها و بازوها Building out the Shoulders and Arms

  • اصلاح هندسه برای بازوها Refining the Geometry for the Arms

  • مسدود کردن شکل‌ها برای دست‌ها Blocking out the Shapes for the Hands

  • اتصال انگشتان به دست Connecting the Fingers to the Hand

  • چسباندن انگشت شست و صاف کردن دست Attaching the Thumb and Smoothing the Hand

  • اتصال دست به بقیه بدن Joining the Hand to the Rest of the Body

  • ساختن ناحیه سینه Building out the Chest Area

  • ایجاد تغییرات اضافی در هندسه سینه Making Additional Modifications to the Chest Geometry

  • افزودن تنظیمات نهایی به هندسه بالاتنه Adding Final Adjustments to the Upper Body Geometry

  • مدل سازی صفحات زره شکم Modeling the Abdomen Armor Plates

  • ساخت زره دور کمر Constructing the Armor Around the Waist

  • ایجاد زره سینه Creating the Chest Armor

  • ساخت بند زره سینه Building the Chest Armor Strap

  • اصلاح هندسه زره سینه Refining the Chest Armor Geometry

  • افزودن تنظیمات نهایی به زره سینه Adding Final Adjustments to the Chest Armor

  • اضافه کردن جزئیات به آرنج و زانو Adding Detail to the Elbows and Knees

  • ایجاد هندسه برای زره ​​پا Creating the Geometry for the Leg Armor

  • ساخت زره پشتی Building the Back Armor

  • مدل سازی یقه لباس زرهی Modeling the Collar of the Armor Suit

  • اصلاح هندسه برای مو Refining the Geometry for the Hair

  • ساخت بند و سگک ساق پا Constructing the Leg Strap and Buckle

  • ایجاد اصلاحات مختلف در بدن Making Various Refinements to the Body

  • ساختن زره شانه Building out the Shoulder Armor

  • اضافه کردن تارهای مو به دم اسب Adding Hair Strands to the Pony Tails

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در XSI
جزییات دوره
7h 10m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.