آموزش مقدمه ای بر منتال ری در 3ds Max

Introduction to mental ray in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: داشتن درک کامل از ویژگی‌های اصلی منتال ری و نحوه عملکرد آن‌ها، گامی حیاتی در جهت تبدیل شدن به یک هنرمند رندر کارآمد و سازنده در 3ds Max است. داشتن درک کامل از ویژگی‌های اصلی ریه ذهنی، و نحوه عملکرد آن‌ها، گامی حیاتی است. به سمت تبدیل شدن به یک هنرمند رندر کارآمد و سازنده در 3ds Max. آموزش خود را در این سری از آموزش ها با یادگیری دو روش مختلف برای شبیه سازی نور غیرمستقیم واقع گرایانه در 3ds Max آغاز می کنیم، روش اول از روشنایی سراسری استفاده می کند، سپس با روش دوم با استفاده از جمع آوری نهایی آشنا می شویم. همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید از فوتون‌های سوزاننده برای شبیه‌سازی الگوهای نوری دقیقی که هنگام عبور نور از سطوح انکساری ایجاد می‌شوند، استفاده کنید. علاوه بر این، تکنیک‌های نورپردازی مبتنی بر تصویر را نیز بررسی می‌کنیم، یاد می‌گیریم که چگونه مصنوعات رندر مانند سوسو زدن نهایی از صحنه‌های متحرکمان را به حداقل برسانیم، و همچنین بسیاری از ابزارها و تکنیک‌های دیگر که به شما امکان می‌دهند کار با کیفیت بالا برای انبوهی از پروژه ها

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر منتال ری در 3ds Max Introduction to mental ray in 3ds Max

  • کار با نورهای پرتو ذهنی در 3ds Max Working with mental ray Lights in 3ds Max

  • استفاده از متریال طراحی آرچ در 3ds Max Using the Arch & Design Material in 3ds Max

  • شبیه سازی نور غیر مستقیم با استفاده از روشنایی جهانی Simulating Indirect Lighting Using Global Illumination

  • بررسی پارامترهای جهانی روشنایی Exploring the Global Illumination Parameters

  • شبیه سازی نور غیر مستقیم با استفاده از Final Gather Simulating Indirect Lighting Using Final Gather

  • استفاده از Final Gather و Global Illumination با هم Using Final Gather and Global Illumination Together

  • رندر کردن نقشه‌های جابجایی در پرتو ذهنی Rendering Displacement Maps in mental ray

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر در 3ds Max Image-based Lighting in 3ds Max

  • رندر الگوهای نور سوزاننده در 3ds Max Rendering Caustic Light Patterns in 3ds Max

  • استفاده از ویرایشگر مواد برای کنترل ظاهر فوتون Using the Material Editor to Control Photon Appearance

  • رندر با سیستم Daylight در ذهن ذهنی Rendering with the Daylight System in mental ray

  • استفاده از پرتال لایت در 3ds Max Using Portal Lights in 3ds Max

  • رندر کردن پراکندگی زیرسطحی در 3ds Max Rendering Subsurface Scattering in 3ds Max

  • کامپوزیت با عناصر رندر در 3ds Max Compositing with Render Elements in 3ds Max

  • ذخیره و استفاده مجدد از داده های جمع آوری نهایی Saving and Re-using Final Gather Data

  • کاهش سوسو زدن Final Gather برای انیمیشن ها Reducing Final Gather Flickering for Animations

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر منتال ری در 3ds Max
جزییات دوره
3h 15m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.