آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: پراکندگی زیرسطحی

mental ray Workflows in Maya: Subsurface Scattering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: درک عمیق‌تری از پراکندگی زیرسطحی، نحوه شبیه‌سازی دقیق رفتار نور، و یادگیری یک رویکرد صرفه‌جویی در زمان برای نورپردازی و رندر کردن سطوح نیمه‌شفاف با اشعه ذهنی به دست آورید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (Maya 2008... درک عمیق‌تری از پراکندگی زیرسطحی، نحوه شبیه‌سازی دقیق رفتار نور، و یادگیری روشی صرفه‌جویی در زمان برای نورپردازی و رندر کردن سطوح شفاف با پرتوهای ذهنی. بیش از 3 ساعت ارائه می‌دهد. آموزش پروژه محور برای هنرمندانی که یاد می‌گیرند چگونه به نتایج واقعی‌تر با پراکندگی زیرسطحی دست یابند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر ویژگی‌های اساسی پراکندگی زیرسطحی؛ اتصال نقشه‌های نوری به سایه‌زن‌های زیرسطحی؛ درک پراکندگی رو به جلو و عقب؛ استفاده از نقشه‌های برآمده و معمولی با سایه‌زن‌های زیرسطحی؛ به درستی کنترل برهمکنش نور با سطوح نیمه شفاف، کنترل سوگیری پراکندگی، تنظیم منحنی گامای پراکنده در نقشه نوری، افزودن ویژگی‌های specular/reflection جداگانه به سایه‌زن‌های SSS، استفاده از SSS با جمع‌آوری نهایی، استفاده از بافت‌ها برای هدایت ویژگی‌های SSS، استفاده از شیدر فیزیکی SSS، کنترل برهم‌کنش‌های فوتون با SSS فیزیکی؛ ضرایب جذب و پراکندگی e مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • اتصال گره های Lightmap به SSS Shader Connecting Lightmap Nodes into SSS Shaders

جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: پراکندگی زیرسطحی mental ray Workflows in Maya: Subsurface Scattering

  • بررسی ویژگی‌های نورپردازی پراکنده SSS Exploring SSS Diffuse Lighting Attributes

  • درک خواص پراکندگی نور رو به جلو Understanding Properties of Forward Light Scattering

  • استفاده از پراکندگی نور پس زمینه و قرار دادن نور مناسب Using Back Light Scattering and Proper Light Placement

  • تنظیم دقیق نتایج Scatter جلو، Back Scatter و Diffuse Shading Fine-tuning Front Scatter, Back Scatter, and Diffuse Shading Results

  • تنظیم کنترل الگوریتم SSS Adjusting SSS Algorithm Control

  • اصلاح منحنی گامای منتشر و سوگیری پراکندگی Modifying Diffuse Gamma Curve and Scatter Bias

  • اتصال Bump Maps به Shader های مختلف SSS Connecting Bump Maps to Various SSS Shaders

  • یخچال زیرسطحی - تنظیم اولیه نور و مواد Subsurface Glacier - Initial Light and Material Setup

  • یخچال زیرسطحی - تنظیم ویژگی های پراکندگی جلو و عقب Subsurface Glacier - Adjusting Front and Back Scattering Attributes

  • یخچال زیرسطحی - استفاده از بافت ها برای کنترل نتایج پراکندگی Subsurface Glacier - Using Textures to Control Scattering Results

  • یخچال زیرسطحی - استفاده از نقشه‌های عادی برای سایه‌بان‌های SSS Subsurface Glacier - Applying Normal Maps to SSS Shaders

  • استفاده از شیدر سریع پوست برای تقلید از پوست واقعی Using the Fast Skin Shader to Mimic Realistic Skin

  • استفاده از بافت ها برای افزودن واقع گرایی بیشتر به سایه زن Utilizing Textures to Add Greater Realism to the Skin Shader

  • گوجه‌فرنگی زیرسطحی - اتصال چندین مؤلفه زیرسطحی Subsurface Tomatoes - Connecting Multiple Subsurface Components

  • گوجه‌فرنگی‌های زیرسطحی - ویژگی‌های پراکندگی و انتشار را به‌طور مستقل تنظیم می‌کنند Subsurface Tomatoes - Independently Adjusting Scatter and Diffuse Attributes

  • گوجه‌فرنگی‌های زیرسطحی - افزودن انعکاس نرم به شیدرهای SSS Subsurface Tomatoes - Adding Soft Reflectivity to SSS Shaders

  • گوجه‌فرنگی‌های زیرسطحی - اعمال نهایی جمع‌آوری و اصلاحات سایه در صحنه رندر شده Subsurface Tomatoes - Applying Final Gather and Shadow Refinements to the Rendered Scene

  • ویژگی های منحصر به فرد شیدر فیزیکی SSS Unique Characteristics of the Physical SSS Shader

  • کنترل برهمکنش فوتون با شیدر فیزیکی SSS Controlling Photon Interactions with Physical SSS Shader

  • دستیابی به نتایج پراکندگی دقیق با SSS فیزیکی Achieving Accurate Scattering Results with Physical SSS

  • افزودن تنظیمات نهایی به Physical SSS Shader Adding Final Adjustments to Physical SSS Shader

  • درس پاداش: رفع اشکال SSS Bump Glitch در مایا 2008 Bonus Lesson: Fixing SSS Bump Glitch in Maya 2008

  • درس پاداش: ترمیم اشکال سریع شیدر پوست در مایا 2008 Bonus Lesson: Repairing Fast Skin Shader Glitch in Maya 2008

نمایش نظرات

آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: پراکندگی زیرسطحی
جزییات دوره
3h 10m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.