آموزش پیش بینی معماری در مایا

Architectural Previsualization in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از درس ها ، ما یک ساختمان سه بعدی را مدلسازی کرده و آن را در صفحه عکاسی ادغام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ. تجسم معماری ابزاری بسیار ارزشمند برای دیدن ساختمان ، اغلب داخل و خارج ، قبل از ساختن آن در زندگی واقعی است. دیدن ساختارها به صورت سه بعدی اغلب مواردی را برجسته می کند که ممکن است هنگام مشاهده نقشه ها و نقشه ها مشخص نباشد. ما با ساخت هندسه دو ساختمان از ابتدا و با استفاده از بسیاری از ابزارهای مدل سازی مایا شروع خواهیم کرد. ما برای ایجاد منحنی های گسترده از تغییر شکل دهنده ها استفاده خواهیم کرد و از هندسه موجود برای افزودن جزئیات مانند بالکن و ریل استفاده خواهیم کرد. با کامل کردن مدل سازی ، کایل شما را در روند افزودن مواد و بافت به هندسه هدایت می کند. شما همچنین می توانید مراحل لازم را برای افزودن نور مناسب و تنظیم رندرهای خود طی کنید. در پایان ، شما یک رندر نهایی خوب با ساختمان سه بعدی ساخته شده سفارشی خود در یک مکان واقعی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت هندسه در مایا Building up the Geometry in Maya

  • مسدود کردن در شکل اصلی ساختمان اول Blocking in the Basic Shape of the First Building

  • مسدود کردن در شکل اصلی ساختمان دوم Blocking in the Basic Shape of the Second Building

  • افزودن و شکل دادن به یک لنت بتونی Adding and Shaping a Concrete Pad

  • افزودن ویندوز به ساختمان Adding Windows to the Building

  • افزودن عرشه به طبقات فوقانی Adding Decks to the Upper Floors

  • ایجاد یک نرده برای عرشه مشاهده Creating a Railing for the Observation Deck

  • افزودن جزئیات به قسمت ورودی Adding Detail to the Entry Area

  • اضافه کردن سایبان و پشتیبانی ساختاری Adding the Awning and Structural Supports

  • افزودن جزئیات به منطقه درب Adding Detail to the Door Area

  • ساخت آسانسور شیشه ای در ضلع ساختمان Building a Glass Elevator in the Side of the Building

  • افزودن عناصر معماری به ساختمان دوم Adding Architectural Elements to the Second Building

  • اضافه کردن درختان با جلوه های رنگ Adding Trees with Paint Effects

افزودن مواد و بافت Adding Materials and Textures

  • ایجاد UV برای ویندوز ساختمان Creating UVs for the Building's Windows

  • مدیریت منابع صحنه با استفاده از پروکسی رندر Managing Scene Resources Using Render Proxies

  • ایجاد UV برای نمای خارجی ساختمان دوم Creating UVs for the Exterior of the Secondary Building

  • مطابقت چشم انداز با صفحه پس زمینه Matching Perspective to a Background Plate

  • تنظیم روشنایی مبتنی بر تصویر در مایا Setting up Image-based-lighting Within Maya

  • افزودن منابع روشنایی مستقیم به صحنه Adding Direct Illumination Sources to the Scene

  • ایجاد مصالح خارجی برای ساختمانها Creating Exterior Materials for the Buildings

  • ایجاد یک شبکه سایه زنی برای بافت های پنجره Creating a Shading Network for the Window Textures

  • پایان دادن به بافت های پنجره برای ساختمان Finishing the Window Textures for the Building

  • ایجاد یک ماده فلزی براق برای نمای خارجی ساختمان Creating a Brushed-metal Material for the Building's Exterior

  • ایجاد بی نظمی های جزئی در صفحه های فلزی براق Creating Minor Irregularities in the Brushed-metal Panels

  • افزودن اشیا-سایه انداز به صحنه مایا ما Adding Shadow-casting Objects into Our Maya Scene

  • انجام تنظیمات نهایی در صحنه ساختمان ما Making Final Adjustments to Our Building Scene

  • تنظیم دقیق رندر نهایی در فتوشاپ Fine-tuning the Final Render Within Photoshop

نمایش نظرات

آموزش پیش بینی معماری در مایا
جزییات دوره
4h 11m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.