آموزش رندر حجم ICE در Softimage

ICE Volume Rendering in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Softimage، یاد خواهیم گرفت که چگونه افکت های حجم واقعی مانند دود، ابرها و شعله های آتش را می توان با استفاده از شبکه های درختی Softimage ICE ارائه کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage. در این آموزش Softimage، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه افکت های حجم واقعی مانند دود، ابرها و شعله های آتش را می توان با استفاده از شبکه های درختی Softimage ICE ارائه کرد. این آموزش شما را در کل فرآیند شروع تا پایان ساخت شبیه‌سازی‌های درخت ICE و ارائه نتایج نهایی، با تاکید ویژه بر مفاهیم و جریان‌های کاری که می‌توانید در پروژه‌های Softimage خود بگنجانید، راهنمایی می‌کند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه درختان ICE ایجاد کنیم و نیروهای دینامیکی مانند باد و گرانش را به شبیه سازی های خود اضافه کنیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از بافت ها برای هدایت ظاهر و رفتار ذرات استفاده کرد، یاد خواهیم گرفت که چگونه ویژگی های پراکندگی و جذب نور واقعی را در خود بگنجانیم. ذرات حجم ICE، و همچنین بسیاری از ویژگی‌ها، تکنیک‌ها و گردش‌های کاری اضافی که برای همه کاربران Softimage که مایل به استفاده از شبیه‌سازی درخت ICE در پروژه‌های خود هستند، ارزشمند خواهند بود. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر حجم ICE در Softimage ICE Volume Rendering in Softimage

  • ایجاد یک شبیه سازی پایه یخ در Softimage Creating a Basic Ice Simulation in Softimage

  • اضافه کردن نیروهای تصادفی به شبیه سازی درخت یخی ما Adding Randomized Forces to Our Ice Tree Simulation

  • با استفاده از گره های ابر حجم ذرات و چگالی Using the Particle Volume Cloud and Density Nodes

  • استفاده از بافت های اسکالر برای کنترل چگالی ذرات Using Scalar Textures to Control Particle Density

  • درک تأثیر اندازه و چگالی ذرات Understanding the Impact of Particle Size and Density

  • رندر غلیظ، دود بلند: قسمت 1 Rendering Thick, Billowing Smoke: Part 1

  • رندر غلیظ، دود بلند: قسمت 2 Rendering Thick, Billowing Smoke: Part 2

  • استفاده از یخ برای شبیه سازی یک بانک بزرگ از ابرها Using Ice to Simulate a Large Bank of Clouds

  • رندر کردن ابرهای واقعی با استفاده از یخ: قسمت 1 Rendering Realistic Clouds Using Ice: Part 1

  • رندر کردن ابرهای واقعی با استفاده از یخ: قسمت 2 Rendering Realistic Clouds Using Ice: Part 2

  • رندر کردن ابرهای واقعی با استفاده از یخ: قسمت 3 Rendering Realistic Clouds Using Ice: Part 3

  • آشنایی با جدول جستجو در Softimage Understanding the Lookup Table in Softimage

  • رندر کردن شعله های نورد با استفاده از یخ: قسمت 1 Rendering Rolling Flames Using Ice: Part 1

  • رندر کردن شعله های نورد با استفاده از یخ: قسمت 2 Rendering Rolling Flames Using Ice: Part 2

  • رندر کردن شعله های نورد با استفاده از یخ: قسمت 3 Rendering Rolling Flames Using Ice: Part 3

نمایش نظرات

آموزش رندر حجم ICE در Softimage
جزییات دوره
0h 42m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.