آموزش مدل سازی خودرو در XSI

Automotive Modeling in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از XSI و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان که می تواند برای فیلم، بازی و پروژه های طراحی خودرو از آنها استفاده شود، یک گردش کار تولید برای مدل سازی خودرو را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل‌های پروژه مورد نیاز است). یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی خودرو با استفاده از XSI و چندین تکنیک صرفه‌جویی در زمان که می‌تواند برای فیلم، بازی و پروژه‌های طراحی خودرو استفاده شود، بیاموزید. این آموزش 10 ساعت آموزش پروژه محور را ارائه می دهد که برای هنرمندان متوسط ​​​​و هنرمندان با تجربه تکنیک های جدید را می آموزند. برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی با منابع طرح. ایجاد جریان خط خودرو. حجم ساختمان با منحنی ها. شکل دادن به هندسه برای جلوگیری از فرورفتگی؛ ایجاد منحنی ها از هندسه. مدل سازی پانل های کانتور. کارگردانی مجدد Edge Flow. اضافه کردن اسکوپ به سطوح منحنی؛ تغییر پارامتر منحنی ها. تبدیل انواع هندسه; جزئیات آینه کاری؛ ادغام و استخراج هندسه. نقاط و لبه های جوشکاری؛ ایجاد پانل های نصب شده؛ ایجاد جزئیات پیچیده بدن؛ تکنیک های نقشه برداری UV; مواد پرتو ذهنی; شیدر رنگ خودرو ساختمان; ایجاد جلوه های فلزی برس خورده. غلبه بر چالش های مدل سازی؛ راه اندازی روشنایی اشعه ذهنی; اضافه کردن آج تایر با Bump Maps. گردهمایی نهایی برای نور غیر مستقیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی خودرو در XSI Automotive Modeling in XSI

  • راه اندازی روتوسکوپ های مرجع Setting up Reference Rotoscopes

  • ایجاد هندسه اولیه در اطراف چرخ ها Creating Initial Geometry Around the Wheels

  • ساخت حلقه های لبه اضافی برای چاه چرخ Building Additional Edge Loops for Wheel Well

  • ترسیم منحنی های مرجع برای ایجاد حجم Drawing Reference Curves to Establish Volume

  • هندسه ساختمان برای چاه چرخ عقب Building Geometry for the Rear Wheel Well

  • مدل‌سازی هندسه پانل بدنه اولیه Modeling Initial Body Panel Geometry

  • ایجاد بخش های اضافی پانل جانبی Creating Additional Side Panel Segments

  • تمیز کردن و ادغام هندسه پانل جانبی Cleaning and Merging Side Panel Geometry

  • هندسه پنل عقب ساختمان Building Rear Panel Geometry

  • ایجاد هندسه پایه برای هود Creating Base Geometry for the Hood

  • افزودن عمق و انحنای مناسب به هود Adding Proper Depth and Curvature to the Hood

  • مدل سازی فرورفتگی چراغ های جلو در کاپوت Modeling Headlight Recesses into the Hood

  • تکمیل جزئیات هود Finalizing Hood Detail

  • مسدود کردن هندسه برای فرانت اند Blocking in Geometry for Front End

  • جزئیات گریل و فرورفتگی چراغ جلو Detailing Grill and Headlight Recesses

  • مدل سازی دهانه های ورودی هوا Modeling Air Intake Openings

  • اتصال اشکال ورودی هوا Connecting Air Intake Shapes

  • نهایی کردن جزئیات جلویی Finalizing Front End Detail

  • ایجاد شکل اولیه برای گریل جلویی Creating Initial Shape for the Front Grill

  • ساخت و شکل دادن لت های گریل Building and Shaping Grill Slats

  • مدل سازی کاور چراغ جلو Modeling Headlight Cover

  • اضافه کردن هندسه داخلی چراغ جلو Adding Headlight Interior Geometry

  • ایجاد فرورفتگی چراغ جلو Creating Headlamp Recesses

  • هندسه چراغ جلو ساختمان Building Headlamp Geometry

  • مدل سازی طاق سقف اصلی Modeling Main Roof Arch

  • تقسیم بندی و جزئیات هندسه پانل جانبی Subdividing and Detailing Side Panel Geometry

  • ساخت صندوق عقب و سپر عقب Building the Trunk and Back Bumper

  • اتصال قوس اصلی به پانل های بدنه Connecting Main Arch to Body Panels

  • تفکیک هندسه به پانل های جداگانه Separating Geometry into Individual Panels

  • افزودن جزئیات به قسمت Trunk Adding Details to Trunk Area

  • استفاده از خطوط لبه برای تیز کردن جزئیات تنه Using Edge Creases to Sharpen Trunk Details

  • آماده سازی گلگیر عقب برای جزئیات Preparing Rear Fender for Detailing

  • بستن سوراخ های هندسی در گلگیر عقب Closing Geometry Holes in the Rear Fender

  • اضافه کردن چین های تیز به سپر عقب Adding Sharp Creases to Rear Bumper

  • اضافه کردن لوله های اگزوز و پوشش های ورودی هوا Adding Exhaust Pipes and Air Intake Covers

  • افزودن دریچه هوا به پنل جلوی بدنه Adding Air Vent to the Front Body Panel

  • ایجاد دستگیره درب Creating Door Handles

  • مدل سازی اشکال پیچیده در پانل پایین تنه Modeling Complex Shapes into Lower Body Panel

  • هندسه سقف و شیشه جلوی ساختمان Building Roof and Windshield Geometry

  • افزودن جزئیات به ناحیه تنه Adding Detail to the Trunk Area

  • افزودن ضخامت به پانل های جانبی Adding Thickness to Side Panels

  • معرفی ضخامت به پنل جلویی Introducing Thickness into the Front Panel

  • ایجاد ضخامت در گلگیر جلو Building Thickness into the Front Fender

  • افزودن ضخامت به پنل های باقی مانده بدن Adding Thickness to Remaining Body Panels

  • ایجاد منحنی ها برای ایجاد ویندوز جانبی Generating Curves to Create Side Windows

  • ایجاد هندسه پنجره جانبی Creating Side Window Geometry

  • افزودن مهر و موم لاستیکی در اطراف پنجره Adding Rubber Seals Around the Windows

  • مسدود کردن در شکل برای آینه های جانبی Blocking in Shape for Side Mirrors

  • نهایی کردن آینه های جانبی Finalizing Side Mirrors

  • شکل خشن برای رینگ تایر Getting Rough Shape for Tire Rims

  • اصلاح شکل رینگ تایر Refining Tire Rim Shape

  • ایجاد مهره ها و فرورفتگی ها در رینگ تایر Creating Lug Nuts and Recesses in the Tire Rims

  • مدل سازی لاستیک و ترمز Modeling Tires and Brakes

  • ایجاد لوازم جانبی باقیمانده برای خودرو Creating Remaining Accessories for Car

  • اضافه کردن اشعه ماوراء بنفش و بافت به تایرها Adding UVs and Textures to the Tires

  • تخصیص بافت و UV به ویندوز Assigning Textures and UVs to Windows

  • بستن هندسه زیر خودرو Closing the Geometry Underneath the Vehicle

  • تخصیص مواد به لوازم جانبی مختلف Assigning Materials to Various Accessories

  • استفاده از متریال معماری روی رینگ ها Using the Architectural Material on Rims

  • استفاده از سایه زن رنگ خودرو بر روی بدنه خودرو Using Car Paint Shader on the Car Body

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی خودرو در XSI
جزییات دوره
10h 8m
61
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.