آموزش راهنمای هنرمند برای موشن گرافیک در 3ds Max

Artist Guide to Motion Graphics in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با همکاری Autodesk، Digital-Tutors مشتاق است تا در مورد برخی از ابزارهای قدرتمند موجود در 3ds Max به شما آموزش دهد و توضیح دهد که چگونه این ابزارها را می توان در یک پروژه گرافیک حرکتی گنجاند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013, After...با همکاری Autodesk، Digital-Tutors مشتاق است تا در مورد برخی از ابزارهای قدرتمند موجود در 3ds Max به شما آموزش دهد و توضیح دهد که چگونه می توان این ابزارها را در یک پروژه گرافیکی حرکتی گنجاند. ما با نگاهی به استوری‌بردها و انیمیشن‌های پروژه نهایی شروع می‌کنیم. از آنجا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نورها و مواد را برای صحنه خود در داخل 3ds Max تنظیم کنیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه از ذرات برای ایجاد جلوه های دینامیکی مانند جرقه برای پروژه خود استفاده کنیم، و چندین درس را صرف بحث در مورد مجموعه وضعیت جدید خواهیم کرد. ویژگی، که یک سیستم جدید قدرتمند برای ایجاد و مدیریت پاس های رندر شما در 3ds Max است. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه این ابزار State Set امکان انتقال یکپارچه پاس های رندر شده، دوربین های سه بعدی، چراغ ها و اشیاء کمکی را از 3ds Max به طور مستقیم به After Effects می دهد. از اینجا، نحوه استفاده از اشیاء کمکی از 3ds Max برای ایجاد سریع لایه‌های سه‌بعدی در After Effects، استفاده از null‌های سه‌بعدی برای ایجاد جلوه‌های دوبعدی مانند شعله‌ور شدن و درخشش لنز، و نحوه استفاده از Maxscripting و عبارات را می‌توان برای ایجاد سفارشی‌سازی بسیار بالا یاد گرفت. ، جلوه های انیمیشن رویه ای در 3ds Max. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، After Effects CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تنظیم صحنه در 3ds Max Setting up the Scene in 3ds Max

  • مفهوم اولیه پروژه و تابلوهای داستانی Initial Project Concept and Storyboards

  • اضافه کردن نور به صحنه در 3ds Max Adding Lights to the Scene in 3ds Max

  • استفاده از مواد اشعه ذهنی Using mental ray Materials

  • استفاده از ذرات 3ds Max برای ایجاد جرقه Using 3ds Max Particles to Create Sparks

  • آشنایی با ست های حالت در تری دی مکس Getting Acquainted with State Sets in 3ds Max

  • استفاده از مجموعه های حالت برای ایجاد پاس های رندر سفارشی Using State Sets to Create Custom Render Passes

  • جداسازی عناصر صحنه با استفاده از مجموعه حالت Separating Scene Elements Using State Sets

  • استفاده از عناصر رندر در 3ds Max Using Render Elements in 3ds Max

  • ایجاد عناصر سه بعدی که می توانند به افترافکت منتقل شوند Creating 3D Elements That Can Be Transferred to After Effects

  • با استفاده از نمای 3ds Max Compositor Using the 3ds Max Compositor View

  • نصب افزونه Autodesk Compositor Link برای افترافکت Installing the Autodesk Compositor Link Plugin for After Effects

  • مروری بر گردش کار Media Sync بین 3ds Max و After Effects Overview of Media Sync Workflow Between 3ds Max and After Effects

استفاده از داده های 3ds Max در افتر افکت Using Data from 3ds Max in After Effects

  • استفاده از اشیاء کمکی برای قرار دادن سریع لایه های سه بعدی Using Helper Objects to Quickly Place 3D Layers

  • استفاده از نال های سه بعدی برای ایجاد جلوه های دو بعدی مانند شعله های لنز Using 3D Nulls to Drive 2D Effects like Lens Flares

  • پخت یک عبارت برای رفع حرکت تار انیمیشن دوربین Baking an Expression to Fix Motion Blurred Camera Animation

  • ایجاد درخشش و تغییرات با Object ID Pass Creating Glows and Changes with the Object ID Pass

  • مروری بر تکنیک های ترکیب بندی استفاده شده در رندر نهایی Overview of the Compositing Techniques Use in the Final Render

  • نحوه نصب Maxscripts و افزودن آنها به رابط How to Install Maxscripts and Add Them to the Interface

  • ایجاد ویژگی های سفارشی و تبدیل اشیاء انتخاب شده Creating Custom Attributes and Transforming Selected Objects

  • کنترل بسیاری از اشیاء به سادگی با Maxscript و Expressions Controlling Many Objects Simply with Maxscript and Expressions

نمایش نظرات

آموزش راهنمای هنرمند برای موشن گرافیک در 3ds Max
جزییات دوره
3h 37m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.