آموزش رندر داخلی با منتال ری و مایا

Rendering Interiors with mental ray and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، تکنیک‌ها و جریان‌های کاری برای تنظیم نور واقعی برای صحنه‌های داخلی شما و رندر کردن این صحنه‌ها با استفاده از اشعه ذهنی را بررسی می‌کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این سری از درس‌ها، تکنیک‌ها و جریان‌های کاری برای تنظیم نور واقعی برای صحنه‌های داخلی شما و رندر کردن این صحنه‌ها با استفاده از اشعه ذهنی را بررسی خواهیم کرد. توانایی نورپردازی واقعی یک محیط داخلی مهارتی است که در صنعت CG به شدت مورد توجه است. این مهارتی است که به شدت در زمینه هایی مانند فیلم های بلند، بازی ها و تجسم های معماری استفاده می شود. این دوره کل فرآیند گام به گام نورپردازی صحنه های شما را بررسی می کند. ما با یادگیری چگونگی اطمینان از اینکه نورهای ما با استفاده از داده‌های نور دنیای واقعی در صحنه‌هایمان به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که از نظر فیزیکی دقیق است، شروع می‌کنیم. از آنجا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه روشنایی ثانویه واقع گرایانه را در صحنه های خود بگنجانیم، یاد می گیریم که چگونه مواد دقیق فیزیکی را در مایا ایجاد کنیم، و بسیاری از تکنیک ها و جریان های کاری طراحی شده برای کمک به شما برای غلبه بر بسیاری از مشکلات رایجی را که احتمالاً در آن با آنها مواجه خواهید شد، بررسی می کنیم. صحنه های خودت نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر داخلی با منتال ری و مایا Rendering Interiors with mental ray and Maya

  • اهمیت مقیاس صحنه در رندرینگ The Importance of Scene Scale in Rendering

  • آماده سازی صحنه برای رندر اولیه Preparing Scene for Initial Rendering

  • استفاده از Ies Light Profiles در منتال ری Utilizing Ies Light Profiles in mental ray

  • اضافه کردن نور ثانویه به صحنه ما Adding Secondary Illumination to Our Scene

  • استفاده از سایه بان لنز برای بهبود نتایج نور Using Lens Shaders to Improve Lighting Results

  • مواد و بافت های اصلاح کننده گاما در مایا Gamma-correcting Materials and Textures in Maya

  • تخصیص مصالح به دیوارها و سقف Assigning Materials to the Walls and Ceiling

  • ساخت مواد برای کابینت آشپزخانه Creating Materials for the Kitchen Cabinets

  • ایجاد یک متریال برای میز آشپزخانه Creating a Material for the Kitchen Table

  • اضافه کردن دمای رنگ واقعی به نورها Adding Realistic Color Temperature to Lights

  • اضافه کردن منابع نور اضافی به صحنه آشپزخانه ما Adding Additional Light Sources to Our Kitchen Scene

  • اضافه کردن یک منبع نور نهایی به صحنه آشپزخانه ما Adding a Final Light Source into Our Kitchen Scene

  • ساخت یک ماده فلزی برس خورده در مایا Building a Brushed Metal Material in Maya

  • رفع خطاهای رایج بازتاب و شکست در مایا Fixing Common Reflection and Refraction Errors in Maya

  • بهبود کیفیت انعکاس براق در اشعه ذهنی Improving Glossy Reflection Quality in mental ray

  • افزودن منابع نور مرئی به صحنه ما Adding Visible Illumination Sources to Our Scene

  • تقویت سایه ها و روشنایی غیر مستقیم در صحنه ما Enhancing Shadows and Indirect Illumination in Our Scene

  • انجام تنظیمات نهایی کیفیت در رندر ما Making Final Quality Adjustments to Our Render

نمایش نظرات

آموزش رندر داخلی با منتال ری و مایا
جزییات دوره
2h 35m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.