آموزش خط لوله دارایی در مایا و ZBrush

Asset Pipeline in Maya and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این سری از آموزشهای مایا و ZBrush ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه کاربردی صحبت خواهیم کرد - در این مورد مایا و ZBrush. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2015. در این مجموعه از آموزش های مایا و ZBrush ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه - در این مورد Maya و ZBrush صحبت خواهیم کرد. ما در ابتدا با استفاده از ابزارهای مدل سازی مایا مقداری هندسه پایه برای یک گوی بیگانه ایجاد خواهیم کرد. سپس هندسه خود را وارد ZBrush می کنیم و در آنجا جزئیات آن را شروع می کنیم. ما برای ایجاد جزئیات اولیه سطح از پوشش و تغییر شکل استفاده خواهیم کرد و با استفاده از انواع برس برای پایان دادن به پوسته ، آن را پیگیری خواهیم کرد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که از تقارن شعاعی برای افزودن سریع جزئیات استفاده کنیم. سپس نگاهی به افزودن هندسه جدید از مایا در وسط پروژه ZBrush خواهیم انداخت و با استفاده از بدوی ZBrush گوهر خود را از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. پس از اتمام مجسمه سازی ، ما یک طرح UV و رنگ خروجی و نقشه های معمولی ایجاد خواهیم کرد. برای به پایان رساندن این آموزش مایا و ZBrush ، ما همه چیز را در مایا دوباره جمع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، مایا 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط دارایی دارایی در مایا و ZBrush Asset Pipeline in Maya and ZBrush

  • ایجاد هندسه پایه در مایا Creating Base Geometry in Maya

  • انتقال هندسه به ZBrush Transferring Geometry to ZBrush

  • استفاده از Masking برای ساختار دهی پوسته بیرونی Using Masking to Structure the Outer Shell

  • جزئیات پوسته بیرونی Detailing the Outer Shell

  • استفاده از نویز برای جزئیات پوسته Using Noise to Detail the Shell

  • مجسمه سازی با تقارن شعاعی Sculpting with Radial Symmetry

  • افزودن هندسه جدید با مایا Adding New Geometry with Maya

  • ایجاد گوهر Creating the Gem

  • نقاشی اشیا Painting the Objects

  • ایجاد یک طرح UV Creating a UV Layout

  • ایجاد و خروجی نقشه ها Creating and Outputting Maps

  • جمع آوری مجدد هندسه در مایا Reassembling Geometry in Maya

نمایش نظرات

آموزش خط لوله دارایی در مایا و ZBrush
جزییات دوره
1h 25m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.