آموزش معرفی مایا 2017

Introduction to Maya 2017

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017. این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. در طول این دوره ها ، شما این فرصت را خواهید داشت که از دو متخصص در مورد جنبه های مختلف مایا اطلاعات کسب کنید. در بخش اول این آموزش ، با برخی از واژگان و مهارت های بنیادی آشنا خواهید شد که برای شروع حرکت و کار در مایا به آنها نیاز خواهید داشت. از آنجا ، شما به جستجوی برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در مایا می پردازید و شروع به ساخت غلاف استخراج می کنید ، که پروژه اصلی شما برای باقی مانده این دوره خواهد بود. از آنجا ، شما تمام مراحل اضافه کردن بافت و مواد به غلاف را طی می کنید. سپس ، روند افزودن کنترل های انیمیشن ، حرکت متحرک و پویایی را مشاهده خواهید کرد. سرانجام ، نحوه افزودن نور ، سایه و نحوه خروج از دنباله متحرک نهایی خود را کشف خواهید کرد. این دوره برای کاربران جدید مایا طراحی شده است ، بنابراین هدف این نیست که شما را با اطلاعات فنی زیادی تحمیل کنید. درعوض ، هدف آن کمک به شما در شکل گیری برخی عادات و گردش کارهای خوب است ، به شما این امکان را می دهد که کل خط لوله شروع تا پایان این پروژه را مشاهده کنید ، و با پایان این دوره مایا ، در نقطه ای که می توانید باشید با استفاده از نرم افزار بسیار راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع کار با مایا Getting Started with Maya

  • پیمایش در Viewport Navigating the Viewport

  • با استفاده از رابط مایا Using the Maya Interface

  • ایجاد یک پروژه مایا Creating a Maya Project

  • ذخیره فایلهای صحنه از مایا Saving Scene Files from Maya

  • حالت های سایه بان و انتخاب Viewport Viewport Shading and Selection Modes

  • تبدیل اشیا در مایا Transforming Objects in Maya

  • با استفاده از حالت کامپوننت Using Component Mode

  • دسترسی به اشیاene صحنه Accessing Scene Objects

  • گروه بندی و والدین در مایا Grouping and Parenting in Maya

  • استفاده از Hotbox Using the Hotbox

مدلسازی مقدماتی با مایا Basic Modeling with Maya

  • افزودن تصاویر مرجع Adding Reference Images

  • ایجاد یک جای خالی برای بدن Creating a Blank for the Body

  • افزودن قطعات برتر Adding Top Pieces

  • در حال اتمام قطعات برتر Finishing the Top Pieces

  • ایجاد شیشه جلو Creating the Windscreen

  • مدل سازی سپر جلو Modeling the Front Bumper

  • جزئیات بخش Vent Front Detailing the Front Vent Section

  • اضافه کردن Sent های Vent Adding the Vent Slats

جزئیات و روان سازی گردش کار Detailing and Smoothing Workflows

  • مدل سازی دریچه های برگشت Modeling the Back Vents

  • ساخت قطعه پشتی Building the Back Piece

  • مدل سازی یک موتور Modeling an Engine

  • افزودن صفحه کنترل جلو Adding the Front Control Panel

  • اضافه کردن لبه ها به بدن برای صاف کردن Adding Edges to the Body for Smoothing

  • با استفاده از چین در اطراف شیشه جلو اتومبیل Using Creasing Around the Windscreen

  • ساخت جبهه بازو Building the Arm Front

  • پایان دادن به جلو بازو Finishing the Arm Front

  • ساخت رابط بازو Building the Arm Connector

  • باز کردن بازو Adding the Arm Back

اتمام و آماده سازی مدل ها Finishing and Preparing Models

  • مدل کردن اتصال پایین Modeling the Lower Connector

  • ساخت بازو پایین Building the Lower Arm

  • صاف کردن بازوی پایین Smoothing the Lower Arm

  • افزودن جزئیات به پایین بازو Adding Detail to the Lower Arm

  • پایان دادن به بازوی پایین Finishing the Lower Arm

  • ساختن پنجه Building the Claw

  • پایان دادن به پنجه Finishing the Claw

  • ساختن پایه پنجه Building the Claw Base

  • افزودن بازوی پنجه Adding the Claw Arm

  • افزودن بافت مرجع Adding a Reference Texture

  • سلسله مراتب و آماده سازی مدل Hierarchy and Model Preparation

مواد و بافت ها Materials and Textures

  • استفاده و دستکاری مواد ساده Applying and Manipulating Simple Materials

  • کار با Shading Networks Working with Shading Networks

  • استفاده از File Textures با مواد Using File Textures with Materials

  • ایجاد UVs با استفاده از پیش بینی های مسطح Creating UVs Using Planar Projections

  • ایجاد اشعه ماورا بنفش با استفاده از پروجکشن های استوانه ای Creating UVs Using Cylindrical Projections

  • اصلاح پیش بینی های UV Modifying UV Projections

  • استفاده از چندین ماده برای یک شی Applying Multiple Materials to an Object

  • درک و استفاده از بافت های رویه ای 2D و 3D Understanding and Using 2D and 3D Procedural Textures

  • درک فضای رنگ و گردش کار خطی Understanding Color Space and Linear Workflow

  • با استفاده از نقشه های Bump Using Bump Maps

  • با استفاده از بافت های لایه ای Using Layered Textures

تقلب برای انیمیشن Rigging for Animation

  • افزودن منحنی های کنترل Adding Control Curves

  • اصلاح بافت های شنا Fixing Swimming Textures

  • افزودن خصوصیات سفارشی Adding Custom Attributes

  • ایجاد اتصالات Creating Joints

  • افزودن Spline IK Adding Spline IK

  • اتصال کنترل بازو Connecting the Arm Control

  • استفاده از کلیدهای تنظیم شده Using Set Driven Keys

  • تنظیم Claw Spin و Close Setting Up the Claw Spin and Close

  • فرزندپروری برای حرکت Parenting for Movement

انیمیشن با مایا Animating with Maya

  • مونتاژ صحنه Assembling the Scene

  • تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن Setting Animation Preferences

  • شروع انیمیشن اساسی Starting Basic Animation

  • هموار سازی انیمیشن با ویرایشگر نمودار Smoothing Animation with the Graph Editor

  • پایان انیمیشن پرواز Finishing the Flight Animation

  • متحرک بازوی پنجه Animating the Claw Arm

  • پایان انیمیشن بازوی Claw Finishing the Claw Arm Animation

  • تنظیم Sphere Pick Up Setting Up the Sphere Pick Up

  • نهایی کردن انیمیشن Finalizing the Animation

شبیه سازی پویا با مایا Dynamic Simulations with Maya

  • افزودن ظرف مایع سه بعدی Adding a 3D Fluid Container

  • تغییر نگاه گرد و غبار Changing the Look of the Dust

  • قرار دادن و تنظیم امیتر Placing and Adjusting the Emitter

  • اضافه کردن دومین گردگیر غبار Adding the Second Dust Emitter

  • نهایی کردن گرد و غبار و سرعت Finalizing the Dust Look and Speed

روشنایی و رندر Lighting and Rendering

  • درک انواع مختلف نور Understanding Various Light Types

  • کنترل رنگ و شدت نور Controlling Light Color and Intensity

  • تنظیم فروپاشی نور و سهم ویژه Adjusting Light Decay and Specular Contribution

  • تغییر آمار رندر اشیا Maya مایا Altering the Render Stats of Maya Objects

  • ایجاد چراغ برای مطابقت با محیط زیست Creating Lights to Match the Environment

  • اضافه کردن یک آسمان فیزیکی و نور Skydome Adding a Physical Sky and Skydome Light

  • تنظیم دقیق مواد برای ارائه Fine Tuning Materials for Rendering

  • مدیریت رنگ آرنولد بافت Color Managing Arnold Textures

  • آماده سازی شبیه سازی گرد و غبار برای ارائه Preparing Dust Simulations for Rendering

  • پیکربندی نمونه برداری و کیفیت رندر Configuring Sampling and Render Quality

  • پیکربندی تنظیمات خروجی و رندر ترتیب نهایی Configuring Output Settings and Rendering the Final Sequence

نمایش نظرات

آموزش معرفی مایا 2017
جزییات دوره
11h 25m
85
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
123
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.