آموزش کاوش 3ds Max 2018

Exploring 3ds Max 2018

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: 3ds Max یک برنامه سه بعدی پرکاربرد و بسیار قدرتمند است که برای اهداف مختلفی استفاده می شود. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلفی که 3ds Max ارائه می دهد آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.3ds Max یک برنامه سه بعدی گسترده و بسیار قدرتمند است و در شروع کار دانستن اینکه از کجا شروع می شود ممکن است مشکل باشد. در این دوره ، با کاوش 3ds Max 2018 ، شما نمای کلی از چندین زمینه اصلی 3ds Max و چند نمونه از نحوه استفاده از این دانش را در عمل خواهید دید. در ابتدا با یک نمای کلی از سطح رابط کار خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که در نمای سه بعدی حرکت کنید. در مرحله بعدی ، نگاهی به نحوه کار با مدل های سه بعدی خواهید انداخت و انواع ابزارهای مدل سازی و گردش کار را یاد خواهید گرفت. در ماژول انیمیشن مراحل تنظیم فریم های کلیدی ، تغییر زمان و کار با کنترل های پخش را طی می کنید تا مدل ها در صحنه های شما حرکت کنند. سپس یاد خواهید گرفت که با مواد و بافت ها کار کنید تا انواع مختلف سطوح را به مدل های خود ارائه دهید. پس از پایان کار ، یاد خواهید گرفت که چراغ ها را در صحنه های خود اضافه و دستکاری کنید و از آرنولد برای ارائه تصاویر نهایی از پروژه های خود استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما درک بهتری از این نرم افزار قدرتمند خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

کاوش 3ds Max 2018 Exploring 3ds Max 2018

  • پیمایش در رابط کاربری Navigating the User Interface

  • ساخت مدل در 3ds Max Building Models in 3ds Max

  • اصول انیمیشن Animation Basics

  • افزودن مواد و بافت Adding Materials and Textures

  • کار با چراغ Working with Lights

  • رندر با آرنولد Rendering with Arnold

نمایش نظرات

آموزش کاوش 3ds Max 2018
جزییات دوره
1h 3m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.