آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در 3ds Max

Motorcycle Modeling Techniques in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک‌های تولید برای مدل‌سازی سطوح سخت، نکات و ترفندهای خلاقانه برای ساختن هندسه پیچیده، و یک گردش کار اثبات شده برای مدل‌سازی موتورسیکلت‌ها و قطعات دقیق را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل‌های پروژه مورد نیاز است). تکنیک‌های تولید تا مدل‌سازی سطوح سخت، نکات و ترفندهای خلاقانه برای ساختن هندسه پیچیده، و گردش کار ثابت شده برای مدل‌سازی موتورسیکلت‌ها و قطعات دقیق را بیاموزید. شامل بیش از 8 ساعت آموزش خودکار برای هنرمندان با استفاده از 3ds Max. برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی از Blueprints. مدلسازی سطح سخت. تکنیک های مدل سازی چند ضلعی; تکنیک های مدل سازی مبتنی بر Spline. درک فرآیند فلزکاری؛ بررسی اجمالی قطعات موتورسیکلت; مدل سازی جزئیات برای رئالیسم. ابزارهای سطحی؛ ایجاد جزئیات درز؛ ایجاد اشکال پیچیده با Booleans. NURBS و Splines برای لوله ها و سیم ها. ایجاد هندسه از قطعات موجود؛ افزودن جوش به قطعات فلزی؛ افزودن اریب به لبه ها و چند ضلعی ها. مدل سازی انواع مختلف مواد; مواد و روشنایی؛ نقشه های بافت؛ نورپردازی مبتنی بر تصویر. تصاویر مرجع; آج تایر با نقشه های دست انداز. تنظیم سلسله مراتب؛ ژست گرفتن برای آخرین ضربات. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در 3ds Max Motorcycle Modeling Techniques in 3ds Max

  • قطعات موتور سیکلت و شرایط Motorcycle Parts and Terms

  • افزودن یک تصویر پس‌زمینه Viewport برای مرجع Adding a Viewport Background Image for Reference

  • کشیدن قاب با استفاده از Splines Drawing out the Frame Using Splines

  • ایجاد هندسه در امتداد قاب دوچرخه Creating Geometry Along the Bike Frame

  • قرار دادن قاب با هم Putting the Frame Together

  • افزودن جوش به قاب موتور سیکلت Adding Welds to the Motorcycle Frame

  • مدل سازی یک قفس اولیه برای مخزن گاز Modeling an Initial Spline Cage for the Gas Tank

  • اتمام قفس تانک اسپلاین Finishing the Tank Spline Cage

  • اتصال خطوط مخزن گاز Connecting the Gas Tank Splines

  • اتمام مخزن گاز Finishing the Gas Tank

  • جزئیات تانک Detailing the Tank

  • راه اندازی Splines صندلی Starting the Seat Splines

  • اتمام صندلی Finishing the Seat

  • ساخت یک چرخ Building a Wheel

  • اضافه کردن تایر Adding the Tire

  • ایجاد روتورهای ترمز با استفاده از Splines Creating Brake Rotors Using Splines

  • اضافه کردن چرخ های جلو و عقب Adding Front and Back Wheels

  • ساخت لوله های چنگال Building the Fork Tubes

  • ساخت گلگیر جلو Building the Front Fender

  • اضافه کردن درخت سه گانه Adding the Triple Tree

  • اضافه کردن ساب فریم با Splines Adding the Subframe with Splines

  • اتمام ساب فریم Finishing the Subframe

  • بیرون کشیدن قاب بازو Drawing out the Swingarm Frame

  • ادامه قاب بازو Continuing the Swingarm Frame

  • اتمام قاب بازو Finishing the Swingarm Frame

  • راه اندازی لوله های اگزوز Starting the Exhaust Pipes

  • اضافه کردن صدا خفه کن Adding the Mufflers

  • جزئیات لوله های اگزوز Detailing the Exhaust Pipes

  • اضافه کردن بدنه Swingarm Adding the Swingarm Body

  • راه اندازی موتور Starting the Engine

  • مدلسازی سمت راست موتور Modeling the Right Side of the Engine

  • ایجاد سرها Creating the Heads

  • افزودن کاورهای راکر Adding the Rocker Covers

  • مدلسازی سمت چپ موتور Modeling the Left Side of the Engine

  • اضافه کردن سیم کشی به موتور Adding Wiring to the Engine

  • ساخت سیستم تعلیق عقب Building the Rear Suspension

  • افزودن گلگیر عقب و جزئیات Adding the Rear Fender and Detail

  • اضافه کردن چراغ های عقب Adding Taillights

  • ساخت رادیاتور Building the Radiator

  • اضافه کردن چراغ سر Adding the Head Lamp

  • مدل سازی لامپ های جلو Modeling the Front Lamps

  • ساخت دسته و دستگیره Building the Handlebars and Grips

  • افزودن آینه ها و نمایشگر ابزار Adding the Mirrors and Instrument Display

  • جزئیات فرمان Detailing the Handlebars

  • اضافه کردن کالیپر ترمز و خطوط Adding Brake Calipers and Lines

  • اضافه کردن چرخ دنده عقب Adding the Rear Sprocket

  • ساخت زنجیره محرک Building the Drive Chain

  • نگاهی به کارهای پایانی Looking at Finishing Touches

  • تنظیم یک سلسله مراتب Setting up a Hierarchy

  • راه اندازی نورپردازی Setting up Lighting

  • افزودن مواد Adding Materials

  • اضافه کردن بافت به دوچرخه Adding Textures to the Bike

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در 3ds Max
جزییات دوره
7h 58m
53
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.