آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: فضای داخلی

Maya Modeling Techniques: Interiors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی مجموعه داخلی را یاد بگیرید که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری استفاده شود. برای هنرمندان متوسط ​​عالی است. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر. یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی مجموعه داخلی که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری با 5 ساعت آموزش پروژه‌محور استفاده شود، بیاموزید. برای هنرمندان متوسط ​​عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: گردش کار چند ضلعی به زیربخش. روش‌هایی برای ایجاد هندسه پاک؛ اضافه کردن وضوح لبه. درج ابزار حلقه لبه. Offset Edge Loop Tool. ابزار Bevel. ابزار پل; ابزار اکسترود؛ بهینه سازی هندسه برای روشنایی؛ افزودن جزئیات استراتژیک؛ هدف گذاری مجدد هندسه؛ اتخاذ تصمیمات قطعنامه؛ شکست خطوط برای زیبایی شناسی بصری. جداسازی قطعنامه; تکنیک‌های مدل‌سازی سطح سخت؛ مدلسازی با دفورمرها; تمرین های خلاقانه با جلوه های رنگ. مدیریت صحنه مجتمع نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی مایا: فضای داخلی Maya Modeling Techniques: Interiors

  • مروری بر تکنیک های پروژه Overview of Project Techniques

  • مروری بر ابزارهایی که در این پروژه استفاده خواهند شد Overview of Tools That Will Be Used in This Project

  • ساخت معماری اتاق نشیمن Building the Living Room Architecture

  • بریدن درها و پنجره ها Cutting out the Doorways and Windows

  • افزودن چند مرحله Adding Some Steps

  • تکمیل اتاق با تریم Finishing out the Room with Trim

  • شروع به مدل سازی ویندوز Starting to Model the Windows

  • اضافه کردن چفت و دستگیره به ویندوز Adding Latches and Handles to the Windows

  • ساخت درب Building the Door

  • ساخت یک قفسه کتاب مدرن Building a Modern Bookshelf

  • شروع به مدل سازی مبل Starting to Model the Sofa

  • تکمیل مبل با اضافه کردن پاها و پشت Finishing the Sofa by Adding Legs and a Back

  • اضافه کردن فرش سطحی Adding an Area Rug

  • ساخت یک میز قهوه شیشه ای Building a Glass Coffee Table

  • شروع به مدل سازی یک چراغ کف Starting to Model a Floor Lamp

  • اتمام لامپ Finishing the Lamp

  • استفاده از مبل برای ساخت صندلی Using the Sofa to Build a Chair

  • افزودن تلویزیون به دیوار Adding a Television to the Wall

  • ساخت غرفه رسانه ای Building a Media Stand

  • ساخت مجسمه آزاد برای قفسه Building a Freeform Sculpture for the Shelf

  • استفاده از دفورمرها برای ساخت یک گلدان "پیچ خورده". Using Deformers to Build a 'twisted' Vase

  • افزودن چند کتاب به قفسه Adding Some Books to the Shelf

  • ساختن کوزه و کاسه کوچک Building a Small Jar and Bowl

  • ساختن یک کتاب Building a Bookend

  • افزودن قطعات صوتی/تصویری به پایه رسانه Adding Audio / Video Components to the Media Stand

  • ساخت سریع گروه های بزرگ رسانه - سی دی و دی وی دی Quickly Building Large Groups of Media - CDs and DVDs

  • ساخت آثار هنری با قاب Building Framed Artwork

  • ایجاد یک قطعه هنری مجسمه ای برای دیوار Creating a Sculptural Piece of Art for the Wall

  • ساخت میله پرده Building a Curtain Rod

  • ساختن و تغییر شکل پرده ها Building and Deforming the Curtains

  • اضافه کردن قاب درب Adding Door Frames

  • استفاده از جلوه های رنگ برای افزودن یک گیاه گلدانی بزرگ Using Paint Effects to Add a Large Potted Plant

  • ساخت سیم برق و دوشاخه برای چراغ کف Building an Electrical Cord and Plug for the Floor Lamp

  • ساخت یک کاکتوس کوچک با استفاده از جلوه های رنگ Building a Small Cactus Using Paint Effects

  • نتیجه Conclusion

  • درس پاداش: ایجاد یک کاتالوگ مجازی با استفاده از حاشیه نویسی و یادداشت Bonus Lesson: Creating a Virtual Catalog Using Annotations and Notes

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: فضای داخلی
جزییات دوره
4h 57m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.