آموزش راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در CINEMA 4D

Beginner's Guide to Modeling in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D با اصول اولیه مدل های سه بعدی در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر. در این آموزش CINEMA 4D با اصول اولیه مدل های سه بعدی در CINEMA 4D آشنا می شویم. معرفی راهنمای مبتدی برای مدل سازی در CINEMA 4D، یک سری یادگیری اساسی. در این دوره، نگاهی مقدماتی به مدل سازی در CINEMA 4D خواهید داشت تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را یاد بگیرید و پایه ای محکم در گرافیک کامپیوتری بسازید. ما با پوشش دادن اصول اولیه مدل های سه بعدی شروع می کنیم. سپس به انواع روش‌های کار با مدل‌ها در CINEMA 4D نگاهی می‌اندازیم. پس از آن، با برخی از ابزارهای مدل سازی CINEMA 4D آشنا خواهید شد. و برای جمع بندی، به این خواهیم پرداخت که چگونه هندسه را می توان در پیکربندی های پیچیده تر مونتاژ کرد. این آموزش با در نظر گرفتن هنرمندانی که به تازگی با CINEMA 4D آشنا شده‌اند، توسعه داده شده است، بنابراین ما با سرعتی ثابت و قابل پیگیری آسان حرکت خواهیم کرد و مطمئن شویم که اصطلاحات و تکنیک‌های اساسی را درک می‌کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در CINEMA 4D Beginner's Guide to Modeling in CINEMA 4D

  • مبانی مدل های سه بعدی Basics of 3D Models

  • کار با مدل ها در CINEMA 4D Working with Models in CINEMA 4D

  • نمایش مدل های سه بعدی Displaying 3D Models

  • تبدیل مدل های سه بعدی Transforming 3D Models

  • بلوک های سازنده یک مدل سه بعدی The Building Blocks of a 3D Model

  • مدل سازی با چند ضلعی Modeling with Polygons

  • مدل سازی اسپلاین ها Modeling the Splines

  • مدل سازی با اشیاء کلونر Modeling with Cloner Objects

  • مونتاژ مدل ها Assembling Models

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 20m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.