آموزش ایجاد اولین شخصیت خود در مایا

Creating Your First Character in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به ویژگی های مایا نگاه کنید و ابزارهای مورد نیاز برای شروع مدل سازی طراحی شخصیت های خود را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 در این مقاله آموزشی مایا ، نگاهی به این برنامه قدرتمند ایجاد 3D کامل می اندازید. اگر مایا ندارید ، می توانید یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان دریافت کنید یا اگر دانشجو هستید می توانید یک مجوز 3 ساله رایگان دریافت کنید. این یک برنامه پیچیده است ، اما ما می خواهیم خودمان را سرعت بخشیم و با چیزی قابل کنترل شروع کنیم. برای پروژه شخصیت ما ، ما قصد داریم یک فضانورد کارتونی بسازیم. ما یاد خواهیم گرفت که از چند ضلعی ها برای ایجاد اشکال مختلف استفاده کنیم و سپس یاد بگیریم که قطعات مختلف را به هم متصل کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که سطوح صاف را هنگامی که بخواهیم ایجاد کنیم ، اما همچنین یاد خواهیم گرفت که چه زمان و چگونه حلقه های لبه را اضافه کنیم تا اشیا our ما تعریف بیشتری داشته باشند. با پایان این آموزش مایا ، ابزارهای لازم برای شروع مدل سازی طراحی شخصیت های خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد اولین شخصیت خود در مایا Creating Your First Character in Maya

  • مدل سازی با تغییر شکل دهنده ها Modeling with Deformers

  • ساخت کلاه ایمنی Building the Helmet

  • افزودن بازوها Adding the Arms

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • مدل سازی چکمه ها Modeling the Boots

  • ساخت دستکش Building the Gloves

  • افزودن جزئیات برای صاف کردن Adding Detail for Smoothing

  • افزودن لوازم جانبی Adding Accessories

نمایش نظرات

آموزش ایجاد اولین شخصیت خود در مایا
جزییات دوره
1h 10m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
70
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.