آموزش شروع کار با UV ها در 3ds Max

Getting Started with UVs in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما قصد داریم اصول اولیه UV ها را در 3ds Max بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره، ما قصد داریم اصول اولیه UV ها را در 3ds Max بررسی کنیم. UV ها و چیدمان های UV عناصر حیاتی در ایجاد بافت برای مدل های سه بعدی ما هستند. آنها به ما اجازه می دهند تا به برنامه بگوییم که چگونه تصاویر دو بعدی را که ایجاد می کنیم اعمال کند. داشتن اشعه ماوراء بنفش خوب واقعاً می تواند در تسریع ایجاد بافت و بهینه سازی نتایج شما تفاوت ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با UV ها در 3ds Max Getting Started with UVs in 3ds Max

  • راهنمای تصویری UVs Visual Guide to UVs

  • مبانی UV در 3ds Max UV Basics in 3ds Max

  • پیش بینی های صفحه ای و جعبه ای Planar and Box Projections

  • برآمدگی های کروی و استوانه ای Spherical and Cylindrical Projections

  • استفاده از Splines برای پروژه UVs Using Splines to Project UVs

  • با استفاده از Unwrap Uvw Modifier Using the Unwrap Uvw Modifier

  • ویرایش طرح‌بندی‌های UV Editing UV Layouts

  • استفاده از پیش بینی های چندگانه Using Multiple Projections

  • اصلاح و آرامش UVs Tweaking and Relaxing UVs

  • کپی و چسباندن چیدمان های UV Copying and Pasting UV Layouts

  • رندر قالب های UV Rendering UV Templates

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با UV ها در 3ds Max
جزییات دوره
1h 12m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.