آموزش مجسمه سازی بینی انسان در ZBrush

Sculpting Human Noses in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بینی به طور واضح یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بدیهی است که بینی یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. به همین دلیل ، مهم است که درک کنیم چگونه بینی ها می توانند ساخته و مجسمه سازی شوند تا به طور واقعی یک مدل انسانی کامل شود. بینی از نظر جسمی آنقدر بزرگ نیستند ، اما بین استخوان و غضروف ساختار بسیار جالبی دارند. در این دوره ، ما ساختارهای اساسی بینی را مرور خواهیم کرد: عناصری که در کنار هم قرار می گیرند تا بینی را مانند بینی نشان دهند. سپس ما با استفاده از یک برس سفارشی Insert Mesh با DynaMesh برای به دست آوردن شکل پایه ، چند روش آسان و سریع را در ZBrush برای جلوگیری از ساختارها ارائه خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که بینی را بازسازی کنیم تا یک پایه تمیزتر بدست آوریم و سپس از انواع برس های مجسمه سازی برای خاتمه بخشیدن به بینی استفاده کنیم. در پایان ، شما درک بهتری از ساختار بینی خواهید داشت و در ایجاد و مجسمه سازی بینی برای شخصیت های انسانی خود بسیار راحت تر خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی بینی انسان در ZBrush Sculpting Human Noses in ZBrush

  • آناتومی بینی Anatomy of the Nose

  • ایجاد پایه بینی Creating the Nose Base

  • اضافه کردن نوک بینی Adding the Tip of the Nose

  • کار روی سوراخ های بینی Working on the Nostrils

  • بازسازی هندسه بینی Remeshing the Nose Geometry

  • ایجاد مجسمه بینی نهایی Creating the Final Nose Sculpt

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی بینی انسان در ZBrush
جزییات دوره
0h 35m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.