آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: خودرو

Maya Modeling Techniques: Automotive

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با 10 ساعت آموزش پروژه محور، گردش کار تولید تا مدل سازی خودرو و تکنیک های زیادی را بیاموزید که می توان از آنها برای فیلم، بازی، تبلیغات و طراحی خودرو استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 مورد نیاز برای ... با 10 ساعت آموزش پروژه محور یک گردش کار تولید برای مدل سازی خودرو و تکنیک های زیادی را بیاموزید که می تواند برای فیلم، بازی، تبلیغات و طراحی ماشین استفاده شود. برای هنرمندان متوسطی که به دنبال تکنیک‌های جدید هستند عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد جریان خط خودرو، ایجاد چارچوب منحنی NURBS، مدل‌سازی پانل‌های منحنی، افزودن وضوح Sub-D، اجتناب از چین‌خوردگی و فرورفتگی با فاصله لبه‌ها، افزودن اسکوپ به سطوح منحنی، استخراج Geome مفید، جزئیات آینه‌کاری؛ عیب‌یابی مشکلات حلقه لبه رایج؛ استفاده خلاقانه از اکستروژن؛ تبدیل بین هندسه؛ نقاط متحرک در امتداد نرمال؛ افزودن آج لاستیک با نقشه‌های دست انداز؛ مدل‌سازی با استفاده از تغییر شکل‌دهنده‌ها؛ راه‌اندازی نور HDR؛ تکنیک‌های سایه‌زنی اشعه ذهنی؛ نرم‌افزارهای مفهومی مورد نیاز خودرو. : Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی مایا: خودرو Maya Modeling Techniques: Automotive

  • مروری بر تکنیک های پروژه Overview of Project Techniques

  • کشیدن منحنی های قابل توجه در امتداد بدن (قسمت 1) Drawing out Significant Curves Along Body (Part 1)

  • کشیدن منحنی های قابل توجه در امتداد بدن (قسمت 2) Drawing out Significant Curves Along Body (Part 2)

  • کشیدن منحنی های قابل توجه در امتداد بدن (قسمت 3) Drawing out Significant Curves Along Body (Part 3)

  • کشیدن منحنی های قابل توجه در امتداد بدن (قسمت 4) Drawing out Significant Curves Along Body (Part 4)

  • اصلاح منحنی ها برای آماده شدن برای ایجاد سطح Modifying Curves to Prepare for Surface Creation

  • ایجاد پانل های NURBS از منحنی ها (قسمت 1) Creating NURBS Panels from Curves (Part 1)

  • ایجاد پانل های NURBS از منحنی ها (قسمت 2) Creating NURBS Panels from Curves (Part 2)

  • تبدیل پانل ها به چند ضلعی Converting Panels to Polygons

  • ساخت اسکوپ بزرگ در کنار ماشین Building Large Scoop on Side of Car

  • مدل سازی اسکوپ های پایین Modeling Lower Scoops

  • افزودن وضوح Subd به در و پانل های جانبی (قسمت 1) Adding Subd Resolution to Door and Side Panels (Part 1)

  • افزودن وضوح Subd به در و پانل های جانبی (قسمت 2) Adding Subd Resolution to Door and Side Panels (Part 2)

  • افزودن وضوح Subd به در و پانل های جانبی (قسمت 3) Adding Subd Resolution to Door and Side Panels (Part 3)

  • اضافه کردن مقداری ضخامت به پایین بدن Adding Some Thickness to Bottom of Body

  • استخراج پوشش و چاه چراغ جلو Extracting Headlight Cover and Well

  • برش پانل های بدنه Cutting out Body Panels

  • افزودن ضخامت به پانل های بدن Adding Thickness to Body Panels

  • ادامه دادن ضخامت به پانل های بدنه Continuing to Add Thickness to the Body Panels

  • برش پنل چراغ جلو Cutting out the Headlight Panel

  • اکسترود در Scoops در قسمت جلویی Extruding in Scoops on the Front End

  • ساختن پایین سپر Building out the Bottom of the Bumper

  • آینه جلوه دادن Mirroring the Front End

  • ساخت گریل Building the Grill

  • Mirroring Back End و Bridgeing Gaps Mirroring Back End and Bridging the Gaps

  • پر کردن Back End Geometry Filling in Back End Geometry

  • بیرون کشیدن لبه ها برای آماده شدن برای اکستروژن Drawing out Edges to Prepare for Extrusion

  • اکسترود کردن در بخش‌های Back End Extruding in Sections of the Back End

  • افزودن وضوح Subd به Back End Adding Subd Resolution to Back End

  • ایجاد هندسه هود Creating Hood Geometry

  • بریدن هود Cutting out the Hood

  • افزودن ضخامت به هندسه هود Adding Thickness to the Hood Geometry

  • ساخت Scoop into Hood و اضافه کردن وضوح Building Scoop into Hood and Adding Resolution

  • تنه مدلینگ Modeling Trunk

  • افزودن جزئیات Trunk Adding Trunk Detail

  • اضافه کردن قطعات به کنار صندوق عقب Adding Pieces to the Side of the Trunk

  • وصل کردن ستون A به سقف و بریدن درب Attaching the A-pillar to the Roof and Cutting out the Door

  • اضافه کردن یک اسکوپ به پشت بام Adding a Scoop to the Roof

  • مدل سازی ستون B Modeling the B-pillar

  • اضافه کردن ضخامت و وضوح به قطعات جانبی Adding Thickness and Resolution to Side Pieces

  • ساختن هندسه پنجره با استفاده از منحنی های موجود Building Window Geometry Using Existing Curves

  • افزودن جزئیات دایره ای به ستون B Adding Circular Detail to B-pillar

  • ساخت چراغ های جلو Building the Headlights

  • اضافه کردن اسپویلر Adding a Spoiler

  • چراغ های عقب و پنل های عقب ساختمان Building Taillights and Rear Panels

  • افزودن جزئیات به پنل اگزوز و افزودن لوله ها Adding Detail to Exhaust Panel and Adding Pipes

  • مدل سازی قسمت پایین برای قسمت پشتی Modeling the Bottom Piece for the Back End

  • اضافه کردن باله ها Adding the Fins

  • نصب شیشه جلو و نور پس زمینه در خودرو Fitting the Windshield and Backlight into the Car

  • راه اندازی محفظه دریچه نور پس زمینه Starting the Backlight Vent Housing

  • تکمیل دریچه نور پس‌زمینه با افزودن اسلات Finishing out the Backlight Vent by Adding Slats

  • ساخت لاستیک و رینگ Building a Tire and Rim

  • مدل سازی پره های چرخ Modeling the Wheel's Spokes

  • ساخت دیسک ترمز و کالیپر Building the Brake Disc and Caliper

  • پانل ها و چرخ های آینه کاری Mirroring Panels and Wheels

  • ساخت زیرانداز Building an Undercarriage

  • مدل سازی آینه های جانبی Modeling the Side Mirrors

  • اضافه کردن برف پاک کن و بازتابنده شیشه جلو Adding Windshield Wipers and Reflectors

  • راه اندازی نور HDR Setting up HDR Lighting

  • استفاده از سایه بان های ذهنی برای ایجاد یک نگاه واقعی Using mental ray Shaders to Create a Realistic Look

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: خودرو
جزییات دوره
9h 47m
61
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.